• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

    nice. alltid trevligt att se det överblivna fläsket försvinna


    fitforfight skrev 2008-02-15 11:58:25 följande:
    Thank you god!!! har nu fått hem mina hålla in magen byxor,Ne LÖÖÖve!!! visst det putar fortfarande ut lite,men dallret som hängde ut över jeanskanten är ett minne blott!!!Ska nog ta på mig en taight tröja idag
  • Ida Halmstad

    oj här va det ingen full rulle !!! har idag varit och pratat bröllopstårta, gud va mycket man kan hitta på, mycket trevlig tjej hon vi prata med! vi var även och kollade in lite hotellrum, *bröllopspaket*!! vissa va inte alls märkvärdiga dock blir vi lite osäkra på om man ska bo på hotell på natten, det e ju ganska mycket pengar! men det kanske inte heller e så roligt och tillbringa natten hemma! ..hmmmm får tänka på saken!

  • september2008

    vilka hotellrum gillade ni och vilka inte???
    ja det är mycket pengar. funderar på att ta våran bröllopsnatt helgen efter och göra det till en liten weekend i stället. men inget bestämmt.

    igår frågade jag även han som vi ville ha som toastmaster. han tackade ja. först var han inte så säket men enfer en stund så sa han definitivt ja. skönt. pratade även med blivande svägerskan om att hjälpa till med våran önskan att ge bidrag i stället till resan än andra presenter. har en tanke hur jag vill ha det men inte till hundra ännu. vi pratade även om det skulle vara barn med på festen. jag sa att nog tänkte låta färlädrarna bestä2mma men efter att ha pratat med henne så blir det nog bra ammande barn och tonåringar. alltså dom barn som inte kan vara utan sina föräldrar och dom barn som klarar sig helt utan föräldrar. det blir nog bra.

    det har blivit lite ändringar med min tärna men vi kan ta detaljerna lite senare

    Ida Halmstad skrev 2008-02-16 13:56:08 följande:


    oj här va det ingen full rulle !!! har idag varit och pratat bröllopstårta, gud va mycket man kan hitta på, mycket trevlig tjej hon vi prata med! vi var även och kollade in lite hotellrum, *bröllopspaket*!! vissa va inte alls märkvärdiga dock blir vi lite osäkra på om man ska bo på hotell på natten, det e ju ganska mycket pengar! men det kanske inte heller e så roligt och tillbringa natten hemma! ..hmmmm får tänka på saken!
  • Ida Halmstad

    Grand var inget speciellt alls och tjejen där va rent av otrevlig...usch å fy! Norrekatts va mysigt och i det priset ingick det saker när man kom på natten, det gjorde det inte på Grand, där fick man beställa till !

  • Pyron

    Nu ni är ena dekorationen till festlokalen klar...eller nja nästan. Nu återstår det stora dilemmat om man ska ha ballonger eller sidenband.
    Kolla mitt galleri.

  • Wretenstam

    Kolla även hotell Continental...mkt trevlig personal och där ingick det också en del på hotellrummet...men som sagt kostar ju...vi får pynta 3000:-

  • Wretenstam

    Vart hittade du dom hjärtanen?
    Precis vad jag letat efter...
    Tänkte klä dom med ngt rosa...


    Pyron skrev 2008-02-16 15:57:06 följande:
    Nu ni är ena dekorationen till festlokalen klar...eller nja nästan. Nu återstår det stora dilemmat om man ska ha ballonger eller sidenband.Kolla mitt galleri.
  • Pyron

    Det är min bror som har gjort dem. Sen ska han ha tillbaka dom för att kompletera med något, tror att det är några ljus-hållare. Så att vi kan ha det på altanen sen.

  • fitforfight

    Vekligen jättesnyggt!!!
    har precis stulit bilden på jordgubbstårtan i ditt galleri ,så ska jag ha det! funderar på om jag kan ha rosa grädde


    Pyron skrev 2008-02-16 18:44:30 följande:
    Det är min bror som har gjort dem. Sen ska han ha tillbaka dom för att kompletera med något, tror att det är några ljus-hållare. Så att vi kan ha det på altanen sen.
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd