• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • fitforfight

    Alla chefer e dumma förutom jag

    när jag va gravid och hormonerna svallade så sa jag faktiskt en gång
    -vem e chef här? e det du eller jag?
    Ha,ha! men dom gjorde ju inte som jag ville

    det är den enda gången jag har behövt använda den frasen som tur va

    Har du fått svar på mailet?

    pidis: glöm inte kolla vad gelesakerna heter

    Ida Halmstad skrev 2008-02-13 17:39:18 följande:


    jäkla skit dag...ahhhaaaaaaaaa !!!!!!!va tvungen att avreagera mig lite, fy fasen vilken jäkla dag. Jäkla chefer som tror att dem kan säga och göra precis hur fasiken dem vill. Vilka tror dem att de är...bara för att de har en jäkla chefsposition behöver dem inte behandla folk hur fasiken dem vill !!!!!!!!!Gud va skönt det ska bli med helg, timmarna räknas ner !!!!Nu har jag avreagerat mig lite... hur är det med er tjejer annars då, bra hoppas jag !!!
  • Ida Halmstad

    inget svar på mailet *skratt*, men det e klart de kunde nog inte tyda det ...*hehe*

  • fitforfight

    nyfiken! vad e det?
    Ida Halmstad skrev 2008-02-13 18:01:03 följande:


    pidis- ska vi besöka gödastorp nån dag ?
  • Ida Halmstad

    en blomsteraffär/florist i falkenberg som tydligen ska ha väldigt väldigt bra priser på brudbukett och allt där till !!!

  • Pyron

    Erika: vad snygg den rosa klänningen är i ditt gallri, när ska du ha den?

  • Pidis

    Fått svar fick ju nästan direkt

    Så här skrev hon

    Hi Ida,

    Shipping cost is about 3 times what the website quotes you for the items. We ship most items to Sweden but not everything such as larger glass items, feathers and candy/chocolates.

    If you still want to order, go ahead and place your order online. Ignore the USA field and put "shipping to Sweden" in the message box. I will send a shipping quote for you to approve before we send the order.

  • Pidis

    Hade varit jätte trevligt.
    Kanske någon dag nästa vecka. Hade tänkt åka till Hanna Morris och kolla klänningar. Så kan vi åka dit först och så kan jag köra hem dig efteråt kanske??

    Ida Halmstad skrev 2008-02-13 18:01:03 följande:


    pidis- ska vi besöka gödastorp nån dag ?
  • Wretenstam

    Så flickor då var min lilla paus över...jag har lugnat mig och tagit förnuftet till fånga (tror jag åtminstone) .
    Efter att mina tärnor varit här idag och bankat lite vett i skallen på mig så blir det nu det rosa bling pappret som kort och tapeten som remsa. Monogrammet skriver jag ut på samma blingpapper och skär ut en liten brunmetallic papp som jag sätter bakom. Det får bära eller brisa...orkar inte bry mig mer... Nu har vi också helt ändrat tärnornas klänningar...det blir dom svarta i mitt galleri fast två i rosa och en i nougat. Den ena rosa och den nougata kommer att ha spaghetti straps och den andra rosa halterneck. Dom rosa klänningarna kommer att ha nougat tyll under och vice versa. Rosetten i midjan kommer även att vara i motsatt färg.

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd