• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

    tack


    fitforfight skrev 2008-02-11 19:29:10 följande:
    Grattis!!!
  • september2008

    fitforfight - var inne på den dära sidan som du visade med ps brushes. hittade en massa fina som jag lyckats få att fungera. men den som jag absolut vill ha kan jag inte zipa upp. har du den??? den heter Japanese Foliage
    om du har den och kan skicka den så finns jag på msn
    då kan jag även skicka en fil till dig med min test inbjudan

  • helenaoandreas

    en liten fråga, vad skall ni åka i från kyrkan till fest lokalen? har hyrt limo till natten från festen till hotellet,

  • september2008

    ida halmstad - tack. mina morötter verkar ha tagit ut alla gelehjärtan som jag åt

    helenaoandreas-vi ska nog ha en flakmoppe mellan kyrkan och lokalen (ligger typ 500 m mellan varandra) hemfärden blir nog i buss med dom gäster som vill åka med.

  • Wretenstam

    September 2008:
    Grattis gummsan!! Du är verkligen superduktig!!! Keep up the good work!!!

    Fit for fight:
    Dom var ju mycket billigare och sötare med dom rosa snörena...

    helenaoandreas:
    vi ska beställa någon gammal bil av ngt slag...enda problemet för oss är att vi kommer att fota oss efter vigseln så då blir det först från kyrkan till fotoställena och sen till festlokalen...kan bli lite dyrt....Vi får se hur det blir.

  • fitforfight

    Vi ska åka i sambons chevrolet -68 cab


    helenaoandreas skrev 2008-02-11 20:29:53 följande:
    en liten fråga, vad skall ni åka i från kyrkan till fest lokalen? har hyrt limo till natten från festen till hotellet,
  • fitforfight

    Jag har beslutat mig för att försöka fixa till klänningen som jag har sytt. Ska ta bort tyget som ligger över och sätta spets så som tärnklänningen är. sen ska jag ha rosa sidenband som böjar mellan bysten och går snett nedåd. På sidenbandet ska jag ha en snygg brosch (hur fan stavas det?) i mitten.

  • Wretenstam

    stavas så...


    fitforfight skrev 2008-02-11 23:04:11 följande:
    Jag har beslutat mig för att försöka fixa till klänningen som jag har sytt. Ska ta bort tyget som ligger över och sätta spets så som tärnklänningen är. sen ska jag ha rosa sidenband som böjar mellan bysten och går snett nedåd. På sidenbandet ska jag ha en snygg brosch (hur fan stavas det?) i mitten.
  • Pidis

    Våra föräldrar fixar det.
    Vi bara åker med. Vi får inget veta heller det är en överraskning tydligen.


    helenaoandreas skrev 2008-02-11 20:29:53 följande:
    en liten fråga, vad skall ni åka i från kyrkan till fest lokalen? har hyrt limo till natten från festen till hotellet,
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd