• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Ida Halmstad

    Hallojs!

    Hoppas att allt e bra med er, har idag köpt biljett till helgen !!!

    usch ja semledagen idag, jag som e ett riktigt semlefreak...få se om det blir någon !!!

  • Ida Halmstad

    har precis shoppat 75 m guld band på tradera...super bra pris. Får verkligen hoppas att bilden överensstämmer med det jag får hem denna gång *håller tummarna*

  • Pidis

    Hej allihop
    Hade spa sag med syrran igår var helt slut sen.
    Orkade bara till efter lunch sen gav vi upp.
    Vi shoppade istället.

    Väldans vad ni hinner skriva mycket mellan gångerna. Jag hänger knappt med.

    Vad kul det ska bli i helgen. Är riktigt taggad

  • fitforfight

    september2008! ha,ha! vilka vulgära tårtdekorationer. Ulvatorp har nog en skrattatack just nu Jag gillade faktiskt den med dom andra tjejerna som försökte klättra upp och den när han bär henne och har sjukit ner en bit av tyngden

  • fitforfight

    Fan vad drygt att aldrig komma in på denna jävlar *piiiiiip* sida !!!
    Jag föreslår att vi gör en tråd till oss på FL,där kan man ju klistra in bilder i trådarna oxå (om man har plus)

  • soon to be wife

    Är det någon av er som ska göra en Secret Box? Hur ska ni göra överhuvudtaget med fotograf?

  • september2008

    har räknat lite på vad vi ska ge lotta i bensin pengar.
    kom fram till att vi som åker från halmstad 100 kr och pidis 80 kr. Låter det ok??

  • helenaoandreas

    hej.
    nu har jag äntligen hittat hur jag vill vår tårta skall se ut, kolla gärna i mitt galleri och säg vad ni tycker. har även hittat min brudbukett tror jag fast jag vill ha vita eller lite mer champanjefärgade roser. någon mer som har bilder på sin bukett eller tårta? helt ofattbart bara typ 4 månader kvar nu. inbjudningarna är ute och vi har fått mycket posetiva komentarer på det. vilket påminner mig om att det är snart dax att beställa hindersprövningen. vi skall även i slutet av denna månaden lyssna på bandet som skall spela på festen.
    hur går det för alla er andra?

  • fitforfight

    du har inte gjort så man kan se ditt galleri


    helenaoandreas skrev 2008-02-06 21:01:44 följande:
    hej.nu har jag äntligen hittat hur jag vill vår tårta skall se ut, kolla gärna i mitt galleri och säg vad ni tycker. har även hittat min brudbukett tror jag fast jag vill ha vita eller lite mer champanjefärgade roser. någon mer som har bilder på sin bukett eller tårta? helt ofattbart bara typ 4 månader kvar nu. inbjudningarna är ute och vi har fått mycket posetiva komentarer på det. vilket påminner mig om att det är snart dax att beställa hindersprövningen. vi skall även i slutet av denna månaden lyssna på bandet som skall spela på festen. hur går det för alla er andra?
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd