• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Wretenstam

    Öronhängena hade jag helt missat, jättefina!!


    Pidis skrev 2008-01-28 14:12:10 följande:
    Håller med 11 låter toppenSäg bara till om jag ska ta med något så fixar jag detKul att ni tycker om kortet och öronhängena.kortet är bara första layoutenKan komma ändringar
  • fitforfight

    det låter gott! vad ska man ha mer till? sallad? kanske natchos och nån dippa.


    Ulvatorp skrev 2008-01-28 14:18:34 följande:
    11.00 låter hur bra som helst! Inga allergier här heller.Tycker paj, sallad & bröd låter bra. Jag kan fixa en god tacopaj att ta med. Vad sägs?
  • september2008

    jag kan fixa natchos och nybakat bröd

    alltså
    ulvatorp-tacopaj
    september2008-bröd och natchos
    Fitforfight- dipp, the och kaffe + plats att vara på
    pidis- kanske sallad
    ida halmstad- kanske dryck till mat

    en lite utdelning av vad vi kan göra
    är det någon som tycker att det blir för mycket/lite så är det bara att ändra på listan

  • Ida Halmstad

    Jag kan kanske ta med en paj också...äter ju inte kött och det är väl köttfärs i tacopaj ...? men jag kan ta med drick också, vad ska vi dricka ???

  • Ida Halmstad

    som sagt har varit ledig idag och ska vara ledig imån med, trodde att gud va mysigt men det e ju hur tråkigt som helst, har ju inget att göra ...eller så har jag dålig fantasi !!!! Satt vid datorn förut och surfa omkring lite...hittade dock inget roligt, vet inte om man ska börja beställa saker...typ bubblor, diamanter...det e kanske lite tidigt !!!

  • Ida Halmstad

    diamanter *ler*...låter som att jag ska beställa hur många som helst...jag menade låtsas diamanter till borden *skratt* !!!

  • Pidis

    Min systers blivande svärmor ska få hjälpa mig med det. (fast det vet hon inte ännu )

    Ida Halmstad skrev 2008-01-28 17:02:41 följande:


    Pidis- du som också ska gifta dig till vintern, ska du ha nån kappa eller cape då ?? har hittat en jätte fin cape på tradera men jag vet inte...det kanske blir billigare att sy en själv !!!www.tradera.com/Vintercape_i_ivory_till_fest_...
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd