• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Pidis

    Tack
    Japp dem ska bäras på dagen D
    Halsbandet är inne på upp piffning.

    Vad tycktes om mitt inbjudningskort?

    Ida Halmstad skrev 2008-01-27 20:32:57 följande:


    Pidis- gud vilka fina öronhängen du lagt upp i ditt galleri, är det nått du ska ha på stora dagen ???
  • Wretenstam

    fitforfight: Det låter som om jag hittat min fashion cordinator (säkert felstavat )!! Jag älskar käder, mode och smink men det intresset har legat vilande sen jag fick barn. Mest för min övervikt och brist på pengar..Men det är oehört kuuuul!

    Pidis:
    Kortet är super najs!
    Jag är fortfarande inte färdig på långa vägar....*suck*!!

  • Ida Halmstad

    Ledig idag skönt...!!! va nere i kiosken och köpte en ny bröllopstidning, de hade inte ens tagit upp den ur plastet..*skratt*, men fy va besviken jag blev efter att nu bläddrat i den....fanns typ inget roligt alls i den !!!!

  • september2008

    pidis - jätte fin inbjudan och öronhängen.

    Ulvatorp - ja om man inte monterar pumpen rätt så blir det inte så bra sug du kan hälsa conny att du har en lugn codriver så hjälper dig. vi är ju tjejer så vi ska klara det. inga problem alls.

    Fitforfiht - efter som du inte säger någon tid då vi ska komma utan är öppen så föreslår jag kl 11. Då kan vi käka lunch ihop. Men det är bara min idé

  • fitforfight

    11 låter bra! vad ska vi äta då? någon men nån allergi? (förutom jag då )


    september2008 skrev 2008-01-28 12:36:25 följande:
    pidis - jätte fin inbjudan och öronhängen.Ulvatorp - ja om man inte monterar pumpen rätt så blir det inte så bra sug du kan hälsa conny att du har en lugn codriver så hjälper dig. vi är ju tjejer så vi ska klara det. inga problem alls. Fitforfiht - efter som du inte säger någon tid då vi ska komma utan är öppen så föreslår jag kl 11. Då kan vi käka lunch ihop. Men det är bara min idé
  • Ida Halmstad

    kl 11 tycker jag låter bra, inga allergier här inte dock äter jag inte rött kött...men det finns ju massa gott man kan hitta på....ska det vara lunch eller bara lite lätt fika ??

  • september2008

    vad har du för allergier?

    jag röstar på lunch. ska gå med viktväktarna ikväll. bättre med lunch än kakor

    sallad, paj eller någon god soppa med gott bröd. kanske


    fitforfight skrev 2008-01-28 13:27:50 följande:
    11 låter bra! vad ska vi äta då? någon men nån allergi? (förutom jag då )
  • fitforfight

    Jag är mest allergisk mot nötter! det är ju inte så ofta det förekommer i mat (om man inte räknar med det asiatiska köket)
    En gammal pojkvän hade lagat mat till mig på vår första dejt.Han hade lagat Flygande jocob.

    Jag vet e jättegod kräftsoppa
    www.icakuriren.se/recept_visa.asp

    den e så god!


    september2008 skrev 2008-01-28 14:03:57 följande:
    vad har du för allergier?jag röstar på lunch. ska gå med viktväktarna ikväll. bättre med lunch än kakor sallad, paj eller någon god soppa med gott bröd. kanske
  • Pidis

    Håller med 11 låter toppen

    Säg bara till om jag ska ta med något så fixar jag det

    Kul att ni tycker om kortet och öronhängena.

    kortet är bara första layouten
    Kan komma ändringar

  • Wretenstam

    11.00 låter hur bra som helst! Inga allergier här heller.
    Tycker paj, sallad & bröd låter bra. Jag kan fixa en god tacopaj att ta med. Vad sägs?

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd