• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • fitforfight

    Japp! det är på furet

    Ida Halmstad skrev 2008-01-27 20:35:14 följande:


    Hoppas er helg varit bra tjejer, skulle ju till örnhuset men ligger hemma och e sjuk så det blev inget. Hur va det ni som var där, fick ni några bra idéer ???Hur gör vi på lördag, ska vi va hos dig fitforfight ??? Har ju inte en aning om var du bor men jag förmodar att det e i Halmstad..??!!
    [/citat]
    Vad tycker ni? på förmiddagen?
    september2008 skrev 2008-01-27 20:34:12 följande:
    [citat]
    vilken tid ska vi komma??
  • Ida Halmstad

    fitforfight- jag bor också på Furet...sammanträffande !!! Då blir det ju nära och bra

  • Wretenstam

    Hej vänner!

    fitforfight:
    Ja!! Vad snällt! Jag lär behöva retusch hjälp, jättegulligt!
    September: Ja och som jag sa igår så får du jättegärna hjälpa till att fota!
    Sicka vänner jag har!!!

    Jag kommer att ge albumet inslaget till bestman som får ge den till Conny. Pär och jag känner varandra låååångt tillbaka så om han ser lite halvnakna bilder på mig gör inget..Tror dock inte att Conny vill dela med sig.

    Vi skulle också varit på svarta örns idag, men vi låg bakfulla hos min mamma och pappa som passat kidsen. Första gången vi var ute tillsammans utan barn och festade sen...ja det är nog år sen sist. Vi fick ngn nytändning och har gått och tafsat på varandra och pussats och viskat små kärleks ord i öronen på varandra hela dagen!! Jag har små rosa moln under fötterna!!
    Feels good...da da da da daaaa!

    September: Tack för lånet av bröstpumpen!!! Hade jag inte haft den när vi kom hem hade nog boobsen exploderat
    Vet du när vi var hemma?? Kl. 04.00!!! Ont i häcken efter hela havet stormar leken...satte mig rätt på armstödet på stolen. :-O

    Så när och vad ska vi ha med oss på lördag? *Längtar*

    Som vanligt blev det en novell...
    Kram på er!

  • september2008

    Ulvatorp - det lät som om du drack upp den starka drinken som Pär blandade hihihihi. Jag kan säga att det var såååå skönt att sova länge och vakna utan baksmälla. Vi steg inte upp fören kring 12 tiden

    fitforfigh - när får du iväg din blivande inför lördagen? så vi kan bestämma om det ska bli brunch, lunch eller efftermiddagsfika

    nu ska jag gå och lägga mig lite till. henry skulle igentligen till dagis men efter en hostig natt och ett försök till att väcka han i morse så får han sova ut innan vi går till dagis.

  • fitforfight

    Jag vet inte vilken tid vi ska ta . Sambon kan jag nog köra ut när som helst.

    Jag vill så gärna till Malmö idag!! saknar att shoppa på Zara
    Sen så behöver jag pyssla om min tärna som mår dåligt just nu.

    Jag körde faktist bort till konsum här på furet igår det va kris för jag behövde OB tinny vågade inte låta mig köra upp ifrån garageuppfarten så han körde upp den och ställde den på gatan
    Och det gick bra att köra så har jag fått för mig att jag klarar av att köra till Malmö.
    (har inte kört på motorväg sen körkolan) men tji fick jag ,Jag FÅR INTE köra själv så långt för Tinny
    Och jag förstår honom

  • Pidis

    Ja jag kan när som på lördag på dagen Ska dock bort på kvällen men inte någon speciell tid ännu.

    Så det vara bara jag som var där igår.
    OK
    Ja då vet ni verkligen inte vad överraskningen är tihi

    Hör av er när och hur

  • Wretenstam

    September: Japp dranken slank ner...sen gjorde Mikaela en ny
    Vi gick faktiskt inte upp förrän kl 10.00 och jag mådde bara lite illa precis när jag vaknade. Sen hade jag fullt sjå att få till pumpandet. Jag hade tagit isär den när jag diskade den så jag vände den lilla pluppen i mitten på fel håll vilket resulterade i att det inte blev ngt vakum. Innan jag fattat det hade mitt tålamod tagit slut så jag hann inte tänka så mycket på baksmällan tyckte tröttheten var värre. Jag var ju lite rädd att jag skulle bli så där äckligt packade eftersom det var första fyllan på läääääänge, men jag tyckte att jag var perfekt hela kvällen lång, trots att jag blandade champagne, vin, öl mer champagne och sprit.

    fitforfight:
    Jag kan precis vilken tid som helst...so just let me know and I´ll be there
    Jag som har så dålig koll på mode och sånt nuförtiden; vad köper man på zaras?
    Så du körde bil igår?!?! Wohooo! Får faktiskt ta och hålla med Tinny, inte köra så långt när du inte kört på länge. Tycker att det är romantiskt när karlarna är rädda om oss på det viset... Conny har börjat ladda sig för vår resa till GBG den 2:e... Han vet ju hur det gick sist jag skulle köra själv i GBG...Slutade med poliseskort
    Du har smiley missbruk och jag punkt missbruk, försöka lära mig av med dessa jäklar punkter...

    Pidis:
    Vad är det du har hittat på?????
    Jag är ett hopplöst fall av nyfikenhet...hur ska jag klara mig till lördag????

    Kram flickor!

  • Wretenstam

    Oj...novell IGEN, punktmissbruk OCH till min fasa även smiley missbruk. Det blir varken journalist eller skribent av mig, den saken är glasklar

  • fitforfight

    Dom snyggaste kläderna EVER!! och relativt billigt! som ett H&M med mer klass och bättre kvalitet


    Ulvatorp skrev 2008-01-28 11:00:39 följande:
    September: Japp dranken slank ner...sen gjorde Mikaela en ny Vi gick faktiskt inte upp förrän kl 10.00 och jag mådde bara lite illa precis när jag vaknade. Sen hade jag fullt sjå att få till pumpandet. Jag hade tagit isär den när jag diskade den så jag vände den lilla pluppen i mitten på fel håll vilket resulterade i att det inte blev ngt vakum. Innan jag fattat det hade mitt tålamod tagit slut så jag hann inte tänka så mycket på baksmällan tyckte tröttheten var värre. Jag var ju lite rädd att jag skulle bli så där äckligt packade eftersom det var första fyllan på läääääänge, men jag tyckte att jag var perfekt hela kvällen lång, trots att jag blandade champagne, vin, öl mer champagne och sprit.fitforfight:Jag kan precis vilken tid som helst...so just let me know and I´ll be there Jag som har så dålig koll på mode och sånt nuförtiden; vad köper man på zaras?Så du körde bil igår?!?! Wohooo! Får faktiskt ta och hålla med Tinny, inte köra så långt när du inte kört på länge. Tycker att det är romantiskt när karlarna är rädda om oss på det viset... Conny har börjat ladda sig för vår resa till GBG den 2:e... Han vet ju hur det gick sist jag skulle köra själv i GBG...Slutade med poliseskort Du har smiley missbruk och jag punkt missbruk, försöka lära mig av med dessa jäklar punkter...Pidis:Vad är det du har hittat på?????Jag är ett hopplöst fall av nyfikenhet...hur ska jag klara mig till lördag????Kram flickor!
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd