• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • fitforfight

    Det blir till att jag bakar mina själv (tror jag) Jag beställde en massa dyra skke för att jag skulle baka mina tårtor själv och så höll jag på och bakade hela tiden för att öva och jag va nog ganske duktig men sen tröttnade jag på att baka tårtor i och med att vi gifter oss på midsommar så blir det enkla vanliga gräddtårtor med jordgubbar.


    Pyron skrev 2008-01-25 08:00:03 följande:
    Nu till tårtor.Satt och surfade igår och då snubblade jag övaer www.tartdesign.se/ har ni betällt nåt därifrån?
  • Pyron

    Nu raskt vidare---När ger man morgongåvan?
    Bröllopsdagen eller dagen efter?

  • fitforfight

    morgonen efter är det väl?? tror det i alla fall. Vad ska ni ge? jag skulle vilja ge en seacret box men min favvo fotograf finns i Malmö.


    Pyron skrev 2008-01-25 11:22:27 följande:
    Nu raskt vidare---När ger man morgongåvan?Bröllopsdagen eller dagen efter?
  • fitforfight

    Ulvatorp : Var tränar du någonstans? Jag måste verkligen tona upp kroppen lite,speciellt armar och mage.

  • Wretenstam

    Jag sliter på form friskvård vid MQ...
    Där är så bra eftersom dom har barnpassning - hittils har det funkat superbra både med Casper och Cevin. Casper tom tjatar på mig ibland; ska du inte åka och träna mamma? Bara för att få vara där och leka. Det är ett bra dragplåster för mig om inte annat


    fitforfight skrev 2008-01-25 13:44:37 följande:
    Ulvatorp : Var tränar du någonstans? Jag måste verkligen tona upp kroppen lite,speciellt armar och mage.
  • Wretenstam

    Oj var här trillar in folk...KUL!!
    Välkommen hit!


    Serif skrev 2008-01-24 08:43:01 följande:
    Hakar på Halmstadtråden och ropar högt !!!!Ska gifta mig (oss) i maj och vi letar febrilt efter någon som kan spela saxofon alt trumpet under vigseln. Någon måste väl finnas i Halmstadtrakten ??Tacksam för förslag.
  • Wretenstam

    Eftersom vi inte kommer att se varandra förrens vigseln - då ser vi varandra för första gången den dagen så tänkte jag ge Conny ett fint album med lite halvnakna och sexiga (om det nu går... )bilder på mig att titta på under dagen. Vi har sagt att vi inte ska ge varandra någon morgongåva, men jag tror nog att jag fixar ngt litet ändå, vad vet jag inte ännu.


    fitforfight skrev 2008-01-25 13:41:23 följande:
    morgonen efter är det väl?? tror det i alla fall. Vad ska ni ge? jag skulle vilja ge en seacret box men min favvo fotograf finns i Malmö.
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd