• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Wretenstam

    Då är det nog dags att kolla runt lite och jämföra priser...
    Hur många platser tar bussen?


    fitforfight skrev 2008-01-18 23:03:44 följande:
    Ulvatorp: såg att ni skulle ha buss. Vi har bokat på sennan buss och dom skulle ha 3000 kr.
  • fitforfight

    50 tror jag det var. Då kör dom ifrån snöstorps kyrka till l:a Böslid och sen ifrån böslid in till stan på natten.


    Ulvatorp skrev 2008-01-19 09:43:36 följande:
    Då är det nog dags att kolla runt lite och jämföra priser...Hur många platser tar bussen?
  • Wretenstam

    Det är Conny som kollat priserna så jag har inte riktigt koll vilket bolag det är han kollat med, men det känns som det verkligen är läge att kolla runt och jämföra priser.


    fitforfight skrev 2008-01-19 09:47:25 följande:
    50 tror jag det var. Då kör dom ifrån snöstorps kyrka till l:a Böslid och sen ifrån böslid in till stan på natten.
  • Wretenstam

    Fasen...hur jag än försöker bestämma mig för en layout till inbjudningarna kan jag inte bestämma mig, det finns för mkt fina. Och jag vill ju göra dom riktigt fina fast det ska vara enkelt att göra, det är ju ett x-antal inbjudningar man ska göra... Är ni andra färdiga med era?

  • fitforfight

    Jag e färdig mitt test. Jag har försökt lägga upp bilder ,men det e sååå segt. ska testa nu- Kan jag ha den rosa bilden i mitt galler i inbjudan?


    Ulvatorp skrev 2008-01-19 10:01:00 följande:
    Fasen...hur jag än försöker bestämma mig för en layout till inbjudningarna kan jag inte bestämma mig, det finns för mkt fina. Och jag vill ju göra dom riktigt fina fast det ska vara enkelt att göra, det är ju ett x-antal inbjudningar man ska göra... Är ni andra färdiga med era?
  • Wretenstam

    HELL YES!!
    Fasen vad cool den blev!! Och just den bilden är ju så bra på er, jäkligt coolt med det rosa!!


    fitforfight skrev 2008-01-19 10:04:16 följande:
    Jag e färdig mitt test. Jag har försökt lägga upp bilder ,men det e sååå segt. ska testa nu- Kan jag ha den rosa bilden i mitt galler i inbjudan?
  • Wretenstam

    Då är det inte bara jag som haft problem med sidan?
    Igår kom jag inte in överhuvudtaget...
    Jag har mejlat dom varenda gång det krånglat men inte fått ngt svar, så i det sista skrev jag att dom inte gjorde särskilt bra reklam för sig själva genom att inte svara på mejl.
    Jag fick svar direkt efter det...
    Dom sa att dom är medvetna om det och att dom träffat driftföretaget och pratat om hur dom ska lösa det. Dom skulle tydligen investera i en ny server och även göra om sidan lite.

    Får se när var och hur, känner på mig att man redan är gift när problemet är löst...

  • september2008

    Skitsnyggt


    fitforfight skrev 2008-01-19 10:04:16 följande:
    Jag e färdig mitt test. Jag har försökt lägga upp bilder ,men det e sååå segt. ska testa nu- Kan jag ha den rosa bilden i mitt galler i inbjudan?
  • september2008

    Jag det är verkligen skit segt. Vet inte hur många gånger som jag försökte komma in igår. Bläääää

    Nu har jag kommit fram till hur jag ska göra för att komma in i klänningen och ser snygg ut så klart. När andreas jobbar eftermiddag så ska jag träna 2-3 ggr. När han jobbar eftermiddag så kan jag inte träna (om jag inte hittar barnvakt) så i stället ska jag gå med i viktväktarna den veckan. Så i stället för att pröjsa 120 kr i veckan så blir det varannan.
    Om det är någon som är sugen på att hänga med så säg bara till.


    Ulvatorp skrev 2008-01-19 10:26:10 följande:
    Då är det inte bara jag som haft problem med sidan?Igår kom jag inte in överhuvudtaget...Jag har mejlat dom varenda gång det krånglat men inte fått ngt svar, så i det sista skrev jag att dom inte gjorde särskilt bra reklam för sig själva genom att inte svara på mejl.Jag fick svar direkt efter det...Dom sa att dom är medvetna om det och att dom träffat driftföretaget och pratat om hur dom ska lösa det. Dom skulle tydligen investera i en ny server och även göra om sidan lite.Får se när var och hur, känner på mig att man redan är gift när problemet är löst...
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd