• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • helenaoandreas

    är nu i allafall klar med mina inbjudningskort. kuvert och frimärke på och allt. men tycker på nått sätt det känns tidigt att skicka dem nu ( 5 mån kvar) men å andra sidan så har min tärna och hennes sambo redan fått två inbjudningar en till 24 maj och en till middsommar afton (tydligen många som gifter sig i år haha) så man vill ju inte riskera att skicka dem för sent heller.

    svar till fitforfight och ulvatorp:
    jag är som sagt i från trönninge men nått år yngre än sandra och dem 82:a. men dels gick vi i samma skola och sen så var man en del på fest i gullbranna när man var yngre. sen var min kompis i hop med fiddes kompis macke ganska länge så träffade han även lite så. så det är så jag vet vilka dem är. men det var ju så länge sedan när man gick i 9:an och början på gymnasiet så jag känner dem ju inte i dag.

  • september2008

    är det samma pris om man köper på plats?? om du vet alltså


    Pidis skrev 2008-01-17 12:00:25 följande:
    www.ticnet.se/html/artist.htmIDär finns biljetterna att köpade kostar 140Kr155kr med expeditionsavgiften
  • fitforfight

    Jag har köpt nu !


    Pidis skrev 2008-01-17 13:17:18 följande:
    Vet faktiskt inteTror ni det finns risk för slutförsäljning???
  • Pidis

    Jag har beställt min.
    Får hämta ut den i helgen

    Vad ska ni hitta på i helgen då?

    Jag ska på prinsess kalas Systerdotern fyller 4 nämligen *ler*
    Sen ska jag överraska min m2b med att bjuda han på Harrys först och sen ska vi gå och se falkenbergsrevyn på söndag

  • fitforfight

    Jag ska på inflyttningsmiddag på lördag sen vet jag inte vad som händer. jag e sugen på tacos så det ska jag festa till det med nån dag


    Pidis skrev 2008-01-17 15:47:41 följande:
    Jag har beställt min.Får hämta ut den i helgenVad ska ni hitta på i helgen då?Jag ska på prinsess kalas Systerdotern fyller 4 nämligen *ler*Sen ska jag överraska min m2b med att bjuda han på Harrys först och sen ska vi gå och se falkenbergsrevyn på söndag
  • september2008

    inga planer här förrutom att vi ska kolla på hus på söndag.
    hade tänkt lämna ifrån sonen på lördag till söndag men det skulle visst blåsa upp till storm och efter som det i så fall hade varit farmor och farfar som bor mitt i skogen så skippar vi nog det. få se vad som händer

    Jag får väl beställa min biljett oxå.

  • fitforfight

    Ulvatorp: såg att ni skulle ha buss. Vi har bokat på sennan buss och dom skulle ha 3000 kr.

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd