• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Wretenstam

    Vi kommer att skicka ut våra så att man får dom på vår förlovningsdag 31 mars, det blir då ca 5 mån innan. Känns ganska bra med tanke på semestertider och så...annars brukar det väl vara runt 3 mån innan tror jag.


    helenaoandreas skrev 2008-01-14 23:16:17 följande:
    tack så mycket, är jätte sugen, men min sambo fyller år nästa vecka så vi skall ha kalas på lördag plus att jag jobbar på söndag. jobbar tyvärr även när det är i halmstad. men jag tackar som sagt för inbjudan. kanske kommer fler tillfällen.en fråga till er alla, när skickar ni ut era inbjudningskort , hur långt innan?
  • september2008

    killar....
    japp vi ska dit. väntar bara på svar från blivande barnvakten, morfadern. lite seg med att svara. som sagt killar
    Vad har/ska ni köpa??? Står helt stilla i huvudet.


    Ulvatorp skrev 2008-01-15 20:55:03 följande:
    Det kan ju vara min kära m2b som missuppfattat också...Japp vi ska fira Ervin, kommer ni också?Ska bli kuuuul!!!
  • september2008

    Ida halmstad - lördag
    september2008 - vilken som helst
    ulvatorp - vilken dag som helst
    Fithforfight -lördag
    Pidis - lördag
    Är vi någon mera??? säg till i så fall

    Som jag ser det så har vi nu bestämmt datum. Alltså lördagen den 9 feb

    vi få ta detaljer som transport och tider lite längre framöver

  • Wretenstam

    Satt precis och frågade Conny om ngn tagit tag i present till Ervin... Inte bestämt med andra ord...vi brukar ju lägga ihop några stycken av oss. Får se, orkar inte ens tänka på det. Conny får faktiskt ta den biten.


    september2008 skrev 2008-01-15 21:09:38 följande:
    killar.... japp vi ska dit. väntar bara på svar från blivande barnvakten, morfadern. lite seg med att svara. som sagt killar Vad har/ska ni köpa??? Står helt stilla i huvudet.
  • fitforfight

    Vi ska skicka ut våra så att dom kommer på alla hjärtans dag (skit jag har inte gjort dom ännu ) så det blir ca: 4 månader innan.


    helenaoandreas skrev 2008-01-14 22:47:52 följande:
    hej, var rätt länge sendan jag var här inne, men nu är det dax att kavla upp armarna igen. fitforfight din klänning var superfin.min påminner ganska mycket om den, skall lägga in bilder på den men den är hos en sömerska nu och blir uppsydd. har ringt och dubbelkollat kyrka och festlokal nu. harplinge kyrka och kvibille gästis. inbjudningskorten är klara. kan man redan skicka ut dem? har även ringt och bokat limo till natten , så man kan åka fint även till hotellet. fitforfight och ulvatorp är ni båda från gullbranna? är själv ifrån trönninge, men jag är nått år yngre än er tror jag. men var rätt mycket på fester där, bla hos ola fritiofsson.
  • Pidis

    Då köper jag biljett till lördagen till mig.
    Någon av er från halmstad som kan köra??
    Känns onödigt för mig att först åka ner och sen upp osv *ler*


    fitforfight skrev 2008-01-15 20:59:56 följande:
    Ida halmstad - lördagseptember2008 - vilken som helstulvatorp - vilken dag som helstFithforfight -lördagPidis - lördagÄr vi någon mera??? säg till i så fall som jag ser det nu så blir det lördag.
  • Pidis

    Jag ska skicka ut min ca 6 månader innan då jag vill ha mycket god tid på mig att fixa med bordsplacering osv + att det är en så speciell dag vi ska ha det på ju.

    Ida Halmstad skrev 2008-01-15 15:44:30 följande:


    fitforfight. herregud, du ser ut som en prinsessan...den e verkligen hur fin som helst, jag förstår att du e super nöjd! hihi ringde till dreamcakes för jag skulle höra lite hur tidigt man ska boka och sånt...hon småskratta lite år oss och sa att det räcker med 1-2 mån innan.....jaja jag som skulle vara ute i god tid. Men det e klart i december kanske de inte har så mycket att göra !!!
  • fitforfight

    Måste man köpa biljett innan? var gör man det?


    Pidis skrev 2008-01-16 09:23:20 följande:
    Då köper jag biljett till lördagen till mig.Någon av er från halmstad som kan köra??Känns onödigt för mig att först åka ner och sen upp osv *ler*
  • Ida Halmstad

    var köper man biljett...? kan man inte göra det där uppe ??

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd