• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

    Jag var ju bara uthyrd dit. Men jag hade sökt jobbet som hon den nya ska få. Så det känns lite surt att lämna över.

    det är inte kul att bo i flyttlådor. Men skönt när det är över. Hoppas att du bjuder in oss någon gång. Verkar vara så snyggt.

    Förresten. Alla saker som du ska ha till ditt bröllop. Om du vill sälja och ingen annan sagt något så vill jag ha första tjing. Du har ju extremt snygg smak


    fitforfight skrev 2007-12-07 13:40:02 följande:
    Ska du sluta jobba där? Jo vi håller på att packar för fullt. Vi flyttar om en vecka så det gäller att sätta fart
  • fitforfight

    Ha,ha säg inte för mycket allt är rosa rosa rosa


    september2008 skrev 2007-12-07 14:10:32 följande:
    Jag var ju bara uthyrd dit. Men jag hade sökt jobbet som hon den nya ska få. Så det känns lite surt att lämna över.det är inte kul att bo i flyttlådor. Men skönt när det är över. Hoppas att du bjuder in oss någon gång. Verkar vara så snyggt.Förresten. Alla saker som du ska ha till ditt bröllop. Om du vill sälja och ingen annan sagt något så vill jag ha första tjing. Du har ju extremt snygg smak
  • Wretenstam

    Hej flickor!

    Ville bara titta förbi och säga HEJ!
    Har inte glömt er...men just nu är det galet mycket att göra och galet lite med tid.
    Har lagt ner bröllopsplanerandet till efter jul - jag får ändå ingen ro att planera just nu.

    Hoppas att ni alla har det bra och att ni framförallt mår bra, här är det toppen men som sagt; GALET mycket att stå i.

    KRAM PÅ ER!!!

  • Ida Halmstad

    Tittar in och säger hej...det är verkligen fullt upp hela tiden. Idag har jag haft min lilla brorson här, vi har bakat pepparkakshus, pepparkakor och lussekatter...så nu e jag helt slut !!!
    Har också varit i Gbg i helgen, hittade äntligen ett jätte fint hårsmycke jag ska ha i håret, helt underbart! hittade också öronhängen! Ska ta bild och lägga in i galleriet.
    Hoppas att allt är bra med er annars!

    Kram kram

  • september2008

    Ja det var verkligen full rulle. Mysigt att baka.
    Säg till när du lagt in en bild på ditt hårsmycke. Är Nyfiken.

    Ida Halmstad skrev 2007-12-09 17:23:36 följande:


    Tittar in och säger hej...det är verkligen fullt upp hela tiden. Idag har jag haft min lilla brorson här, vi har bakat pepparkakshus, pepparkakor och lussekatter...så nu e jag helt slut !!!Har också varit i Gbg i helgen, hittade äntligen ett jätte fint hårsmycke jag ska ha i håret, helt underbart! hittade också öronhängen! Ska ta bild och lägga in i galleriet.Hoppas att allt är bra med er annars!Kram kram
  • september2008

    Ja det var ett tag sedan. Men det verkar som om hela bt ligger nere pga julen. det är inte många inloggade.


    Ulvatorp skrev 2007-12-09 00:38:45 följande:
    Hej flickor!Ville bara titta förbi och säga HEJ!Har inte glömt er...men just nu är det galet mycket att göra och galet lite med tid.Har lagt ner bröllopsplanerandet till efter jul - jag får ändå ingen ro att planera just nu.Hoppas att ni alla har det bra och att ni framförallt mår bra, här är det toppen men som sagt; GALET mycket att stå i.KRAM PÅ ER!!!
  • Ida Halmstad

    Hej tjejer !!

    har lagt upp bilder på spännet jag köpt samt på öronhängen. Köpte också idag ett par skor, ville ha ett par med låg klack samt silvriga och sprang på dessa i en affär i fbg...kostade 150 kr ....vilket kap !!!

    Hoppas att allt är bra med er såhär i julruschen

  • september2008

    Jätte snygga smycken. Gillade speciellt öronhängerna. Vad har du köpt dom och hur mycket??


    Ida Halmstad skrev 2007-12-10 19:15:40 följande:


    Hej tjejer !!har lagt upp bilder på spännet jag köpt samt på öronhängen. Köpte också idag ett par skor, ville ha ett par med låg klack samt silvriga och sprang på dessa i en affär i fbg...kostade 150 kr ....vilket kap !!!Hoppas att allt är bra med er såhär i julruschen
  • Ida Halmstad

    september 2008- sprang runt i hela gbg för att hitta öronhängen, var ute efter lite bling bling. Sista affären jag sprang in i typ 5 min innan dem skulle stänga hittade jag dessa i. Kom inte ihåg va den hette men den låg i Nordstan, de hade hur mycket smycken som helst. jag betalade 99 kr för dem, helt galet !!

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd