• Äntligen är det min tur

    Uppsaltråden fprtsätter......

    Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

    Nu babblar vi vidare här!!

  • Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......
  • lillfraggel1

    Tack Angelflikkan det värmer. Gubben började gasta en massa till T att T fortfarande är lika barnslig som när han va liten med maten. Att T inte äter något som är grönt eller sås m.m. VA sa T det finns väl inget som jag inte äter förrutom svamp. (T äter böner groddar m.m dagligen + grönsaker) T försökte svara att det vet gubben inget om och jag höll med. Till saken hör att vi satt vid matbordet och åt pasta med pesto, spenat, avokado och sparris m.m + sallad med groddar m.m. T petade absolut inte i maten.

    Efter en stund så säger gubben att det här va det godast du lagat till mig för det du bjudit på tidigare har ju inte varit nå vidare. VA säger jag vad menar du nu???? Ja när jag va här hos Er när ni höll på och flyttade in då bjöd du på pastasallad och det kan man ju inte äta så jag vägrade ju då och åkte till golfklubben och åt. (Det här va för 3,5år sedan).

    Jag frågade då om han kom ihåg vad de ätit hos oss de senaste 10 gångerna när vi inte varit mitt uppe i att renovera. Hmmm nej svarade han då och jag började räkna upp rätt efter rätt som han sagt varit god. Han är helt jä... dum i huvudet. Jag är livrädd att han ska säga något taskigt på bröllopet till mig, T eller hans mamma eller min mamma och förstöra kvällen för någon.

    Oj va långt det blev hoppas någon orkar läsa. Kram

  • Angelflikkan

    men va f-n!!!!

    ska jag ta mina amningshormoner i bruk och ett baseballträ och nacka honom???!!!!

    alltså, jag skulle inte bjuda en sån människa.. kommer du/ni verkligen orka med det här??

    du ska få en STOOOR kram på lördag, bara så att du vet..

  • lillfraggel1

    Hehehe ja snälla gör det.

    Om jag fick bestämma så skulle han inte få komma men T är som vanligt mesigt snäll mot sin pappa.

    Han håller dock med om att det finns många likheter med Allan Svensson i Svensson svensson. DVS han äter hela tiden, dricker gärna öl ofta och många ca 10 på 15 min innan han ska tapetsera hos oss samt sårar andra genom att säga taskiga saker.

  • Angelflikkan

    jo, det kan vara svårt att säga nej till en förälder..

    men kommer du inte (eller T för den delen) vara på vakt hela dagen?
    vänta hela tiden på OM han ska ställa till med nåt.. fy, vad hemskt.. och på er bröllopsdag dessutom..

    men JAG ska ju vara där, och du får peka ut honom så kan jag nacka honom om han gör nåt dumt.

  • lillfraggel1

    JAAAAA du kan få som uppgift att stå bakom Dumbo som vi brukar kalla honom och smälla till honom i bakskallen varje gång han tänker säga något hehe

  • Äntligen är det min tur

    Men vilken idiot!!! Ska bli spännande o träffa honom sen...hehehehe.... Jag kan framkalla amingshormoner om det behövs JAg har en jä-la höger ska ni veta

    Här kommer en tröstkraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!

    Hur har det gått med bilen då?

  • lillfraggel1

    Lämnade in bilen i morse. Kan hämta den på eftermiddagen. Håll tummarna att det bara blir 1000 kr i självrisk.

  • Äntligen är det min tur

    När vi ändå håller på med tråkigheter... Inget svar än!!

  • jenba

    lillgraggel1

    herregud!!! vilken jubel idiot!!!! att man kan bete sig så barnsligt!!!! att han inte kan bete sig som folk!!!! helt otroligt! gud så frustrerad man blir!!!

  • jenba

    ursäkta utbrottet...

    fick lite arga känslor när jag läste vad männikan sagt. hur står det till annars här då?

Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......