• Äntligen är det min tur

    Uppsaltråden fprtsätter......

    Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

    Nu babblar vi vidare här!!

  • Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......
  • Angelflikkan

    japp, gör så.. men jag har den gamla kvar tills bröllopet..
    Äntligen är det min tur skrev 2008-01-09 16:37:44 följande:


    Är det den adressen du vill att man ska använda from nu eller?
  • lillfraggel1

    jag har fått ett möte på fredag kl 18 Vill försöka slingra mig ur men det handlar tyvärr om ganska mycket pengar till mitt lag så jag måste tyvärr bjuda till. Men är det ok om jag kommer 18.40?

  • Angelflikkan

    du får iaf inte låta bli att komma.. för du blir liksom inte av med oss..


    lillfraggel1 skrev 2008-01-09 20:34:10 följande:
    jag har fått ett möte på fredag kl 18 Vill försöka slingra mig ur men det handlar tyvärr om ganska mycket pengar till mitt lag så jag måste tyvärr bjuda till. Men är det ok om jag kommer 18.40?
  • Äntligen är det min tur

    BRA! Som sagt vi har ju hela natten på oss.... Säger jag!! Eftersom vi inte ens ska vara hemma hos mig!!!!

    Vet ni... jag e sååååå glad att jag har "hittat" er.
    Nya vänner är sååå kul tycker jag.

  • lillfraggel1

    Håller med dig äntligen. Ni är mina absoluta favorit brudar.
    Jag har sjukt mycket träningsverk i dag. Va och styrketränade i tisdags och i går simmade jag 42 längder på Centralbadet. I kväll har jag lovat gå på spinning och core. Tänka va smal och vältränad an skulle bli om man höll på så här varje vecka..... Jag är lite sugen på att gå en simkurs på Fyrishov. En nybörjar kurs i crawl för då skulle man va tvungen att simma varje vecka i 5 veckor. Är det någon av Er som har lust att hänga med?

  • Anna19juli-08

    Ingen fara!! Vi väntar med maten! Vad duktig du är med träningen, jag är djupt imponerad! Ska bli jättekul att träffa er alla imorgon!!!

  • Äntligen är det min tur

    Nja simning får va för min del... Man får snygga muskler men Trååååkigt tycker jag!!

    Japp kul o ses i morrn. -)

  • Angelflikkan

    lillfraggel: oj vad duktig du är!!

    och jag som tyckte JAG var duktig den här veckan, med två pass (måndag och ikväll) och två långsvängar (en timme var) med hunden och vagnen tisdag och onsdag..

  • lillfraggel1

    Nu är jag hemma från mitt träningspass och känner mig så duktig. Anna du kan väl maila mig vilket nr du bor på samt namn på dörren så att jag hittar.

Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......