• bumblebee jonis

    Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar

    Såg att den förra tråden var stängd för inlägg så jag slänger ut en ny...

  • Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar
  • MissieA

    Jo förstår helt vad problemet är nu hehe, men har ni något speciellt färgtema då??

    Jo men åk till GeKås och kolla lite där vad du hittar, men det färgerna på servetterna är ju inte ens i närheten av de du har tänkt dig, så om det inte funkar så tycker jag att ni ska säga på ett snällt och tacksamt sätt att vi uppskattar att hon köpte dem, men att ni ska ha andra och använder dem vid annat tillfälle.

    Det kan bli så där någon annan köper något åt en och man redan har en bild framför sig hur man vill ha det, hehe kan hända mig med. När åker ni till GeKås??

  • bumblebee jonis

    Missie A -

    Vi har färgtema vitt, grönt och lila. Vi gifter oss i april så vi tyckte att färgerna passade våren.

    Angående servetterna så har vi funderat på att säga att vi använder dem vid ett annat tillfälle. Vi får väl se.För tillfället har vi inte kommit på hur vi ska kunna använda servetterna hon köpt. Vet inte hur vi skulle kunna vika dem eller något...

    Funderar på att åka till Ge Kå´s i mitten av mars. Lite för mycket att göra nu i februari

  • MissieA

    Låter bra och ett fint färgtema har ni valt. I mars så kommer ju vår sakerna ut i GeKås med så det blir nog toppen.

    Hur har du tänkt dig dukningen och dekorationen?? Behöver lite inspiration

  • Bellanote

    Måste ju säga det att min far berättade igår att han står för maten på bröllopet vart så glad och överraskad..

  • bumblebee jonis

    Vilken bra överaskning/present
    Alla bidrag är ju välkomna och särskilt ett sådant

    Grattis!


    Bellanote skrev 2008-02-02 18:56:04 följande:
    Måste ju säga det att min far berättade igår att han står för maten på bröllopet vart så glad och överraskad..
  • MissieA
    Bellanote skrev 2008-02-02 18:56:04 följande:
    Måste ju säga det att min far berättade igår att han står för maten på bröllopet vart så glad och överraskad..
    Sånt kan aldrig vara fel hehe, så nu blir det lite billigare för er
  • millanros

    Åhhh PROBLEM!!!!

    Min syster ska gifta sig nu... (vilket i o för sig är kul )
    MEN de har ju bjudit HELA vår släkt.. o vi har ju inte tänkt att göra de.. känns som de har lagt ribban nu... blir ju superstort om vi skulle göra de.. så nu förväntar sig väl alla att vi ska bjuda dem oxå...

    Vi har bestämt färgtema nu i alla fall turkos mörklila o silver

    Hur går de för er andra`?

  • Pärlplattan II

    millanros - Hur lång tid kommer det att bli mellan era bröllop? Inte för att jag vet om det har så mkt med saken att göra, egentligen, jag bara undrar. Förstår verkligen hur du känner det, jobbigt läge, verkligen. Å andra sidan så har ju ni rätt att bestämma hur ni vill ha det, jag tror att era resp. släkt förstår att alla inte vill ha massor av folk där. Det beror väl såklart på hur nära relation man har med släkten, hur ofta man ses och sånt.

Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar