• bumblebee jonis

    Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar

    Såg att den förra tråden var stängd för inlägg så jag slänger ut en ny...

  • Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar
  • bridesilly

    Jag har köpt massor av stickers å grejer som jag kommer att scrappa ett album av våra bröllopsbilder sen Självklart ska jag har ett riktigt album av fotografen också men jag kommer att göra ett själv också för att det är så kul

  • millanros

    Vi är några som sitter i tenhult ca en söndag i månaden o scrappar om nån vill vara med o göra sin bröllopsalbum sen kolla in www.hildasrum.se o maila till henne i så fall... Brukar vara jättetrevligt och folk är från att aldrig gjort något till att hållt på i några år... man lär sig alltid lite av varann Fikar o sååå oxå...

  • Pärlplattan II

    Millanros - Du ÄR ju härifrån! (jag såg dig i nyårstråden och tänkte att det väl var ikväll han skulle spela här). Coolt!

  • Bellanote

    nej jag scrappar inte annars visst har köpt sånt sett men har aldrig satt igång med det. blir bara nu med korten som jag pysslar.

    sist vi flyttade så packade jag nästan 2 månader innan så brukar va tidigt ute kanske men är skönt att ha det ner packat så sista veckan är det bara att montera isär möbler.

  • Bellanote

    åh är lite glad idag för att jag var ute i så god tid och boka inför bröllopet. för fick reda på idag att det var en annan som ville boka lokalen vi ska ha samma datum som oss för deras bröllop. men nej det går inte sa hon för att det är bokat. då hade hon sagt att -nej det går inte, vi ska ju gifta oss då..

  • bumblebee jonis

    Måste kännas jätte skönt att veta att ni gjorde det i tid! Annars hade det ju varit ni som hade fått leta annan lokal. Grattis Säger man så? :-S

  • Bellanote

    ja jag vet inte, jo det känns jätte bra. alla sa att ja men så tidigt behöver ni inte boka det räcker att ringa i januari. men det hade det ju inte gjort så är glad att jag var ute i sep och bokade.. ska ringa kyrkan med så jag får boknings bekräftelse för det känns inte klart förns jag fått det och alla nummer och så just nu har jag bara en mail adress.

  • bumblebee jonis

    Själv bara väntar jag på att börja fixa med inbjudningskorten!
    Sen har vi ju det där med hindersprövningen också. Kommer nog kännas mer verkligt när det är färdigt...

    Det är en del saker som är halvfärdiga... Ska bli skönt när de blir klara!

  • millanros

    Pärlplattan II skrev 2007-12-06 17:54:17 följande:


    Millanros - Du ÄR ju härifrån! (jag såg dig i nyårstråden och tänkte att det väl var ikväll han skulle spela här). Coolt!
    o de var skitbra spelning lite seg i mitten men så mycket bättre slut
Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar