• bumblebee jonis

    Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar

    Såg att den förra tråden var stängd för inlägg så jag slänger ut en ny...

  • Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar
  • Pärlplattan II

    Här kommer jag, lite renoverad, men ändå samma pärlplatta!

    millanros - Nej, och det är ju väldigt bra om man har många långväga gäster som behöver någonstans att sova, eftersom det finns möjligheter att få sovplats där också!

    Vi kommer nog ha brunt, rosa, vitt, silver eller guld. Men jag vill få det så somrigt som möjligt, så det bruna kanske det blir lite mindre av. Men jag gillar färgkombinationen. Rosa hade jag aldrig trott i början när vi började planera, men nu gillar jag det. OCH det finns många vackra nyanser, så det blir nog bra.

  • bridesilly

    Är det någon här som vet vart jag kan få tag i dukar? som man kan hyra eller köpa? engångs eller bomulls/linne i närheten av jkpg? Eller nån billig affär på internet som säljer engångs i fint material?

  • millanros
    bridesilly skrev 2007-12-05 13:40:50 följande:
    Är det någon här som vet vart jag kan få tag i dukar? som man kan hyra eller köpa? engångs eller bomulls/linne i närheten av jkpg? Eller nån billig affär på internet som säljer engångs i fint material?
    kankse inte vad du tänkt dig men vet många som tar vanliga vita lakan o gör till dukar blir faxtist väldigt bra!!!! Ikea har ju överkomliga priser...
  • bridesilly

    Jo jag har funderat på det också men vi skulle vilja ha gröna dukar och då blir det genast svårare. Var och tittade på lakan men det fanns inte i grönt!


    millanros skrev 2007-12-05 15:40:22 följande:
    kankse inte vad du tänkt dig men vet många som tar vanliga vita lakan o gör till dukar blir faxtist väldigt bra!!!! Ikea har ju överkomliga priser...
  • bridesilly
    millanros skrev 2007-12-05 19:06:37 följande:
    en påse textilfärg????
    haha det har du rätt i, har inte ens funderat så långt. Haha så bekväm är jag
  • millanros

    Testa bara en gång innan på ett gammalt lakan så du inte får fel färg

  • Bellanote

    ja dumt att häva in 10 lakan och så blir det fel färg

    här händer inte så mycket. får ju pappers skäraren på söndag och då ska jag göra klart korten nästa vecka så man kan börja packa ner hemma för flyttar i februari och har inte börjat alls.

  • Pärlplattan II

    Bellanote - Jag tycker du är grymt ambitiös som börjar packa redan nu! Vi slängde ner allt sista veckan sist.. Sista kvällen för att vara väldigt exakt med det sista av allt (vilket blev rätt mycket).

    En pappersskärare är så jädra bra!!!

Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar