• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • 20080719

    Jag har försökt att komma underfund med vad jag vill ha för rosor i min bukett. Mitt allra första val va blodröda och stora. Men nu har jag kollat runt och insett att tvåfärgade rosor också är fint! Ohhh jeb*ga! Så svårt!

  • MissieA

    Didaa allt är bara bra här, själv? Nervöst fortfarande??

    20080719 - Har ni något färgtema??

  • Didaa

    MissiA ja lite... man vill att allt går bra.. hehe.. e lite trött bara.. har oponering på mitt examensarbete på tisdag.. det blir inte roligt...

  • 20080719

    Ja vi skulle ha guld som tema, men sen tänkte jag anpassa temat efter blommorna, alltså rött...men nu e jag helt snurrig! Allt e så fint på sitt sätt!

  • Melis

    Jag ska ha Guld och ivory som tema och blommorna ska anpassas efter det. Rosor ska vara ivory med guldigt trassel strött över rosorna, sen ska jag ha guldigt satinband runt skaftet.Hppas det hjälper till i inspirationen med rosor till temat guld....

  • MissieA

    Didaa - men skönt när det är över

    20080719 - Vilka färger tycker du är fina och kan tänka dig att ha? Du kan ju ha en färg på blommorna och sen pärlor och band (som melis beskriver) i en annan färg. Eller blommor i två färger.

  • 20080719

    Jag gillar ju rött och guld, tänkte jag skulle ha tvåärgade rosor, sett dom i Bridezilla. Nu har jag mailat hon som ska fixa blommor och sånt i Makedonien för att kolla om man kan få tag på dom blommorna.

    Har dessutom gtt och blivit kär i ett Swarovski halsband, hade varit perfekt att ha till klänningen!

    aaahhh kan inte vänta!

  • Tajci78

    tjena här e det bra har jopbbat natt hela helgen så jag har inte varit här, hur e det med dig

  • Tajci78

    20080719 jag hade guldfärgade rosor fast inte alla men vissa nere i serbien och det blev fint

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??