• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissieA

    Vi har firat hemma men släkten, för några dagar sedan. Hade så kul. Därför tänkte vi byta lite och gå ut. Får bli det.

  • MissieA

    Fina skor didaa.

    Melis, jag tycker Patsy är finast och sen Sandra. Vad tycker du själv?

  • Tajci78

    Jag hade aldrig träffat min mans mamma och hans släktingar från makedonien eftersom vi aldrig har åkt ner dit. Så jag träffade dem dagen innan bröllopet så det var pirrigt och så förstod jag ju inte alls vad de sa ;) De var jätte snälla och trevliga :)

  • MissieA
    Tajci78 skrev 2008-01-07 22:09:12 följande:
    Jag hade aldrig träffat min mans mamma och hans släktingar från makedonien eftersom vi aldrig har åkt ner dit. Så jag träffade dem dagen innan bröllopet så det var pirrigt och så förstod jag ju inte alls vad de sa ;) De var jätte snälla och trevliga :)
    Men va det inte nervöst? Jag är redan nervös över det.
  • Melis

    Missie vad är det du är nervös över, att träffa hans släkt..???

  • MissieA

    Nej, har träffat nästan alla, trivs så bra med dem. Men att alla ska kolla på oss hela kvällen och att även dom man inte känner ska ha kul.

  • Tajci78

    JAg var så inne i bröllopet så det var inte nervöst jag träffade dem bara några minuter på kvällen när de kom sedan gick jag tillbaka hem och så under bröllopsdagen och bröllopets andra dag men då är man med alla andra gästerna med så jag pratade inte mycket med dem så det var inte nervöst det var bara språket som var svårt

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??