• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

    Desamma Tajcii, 'älskar att ni hade så mycket traditioner

    B & S : det stämmer att det är en liten korsage som alla gäster har, fast alla gäster har samma färg, vet ej dock hur det är i serbien. Det är inte äkta blommor utan plast.

    En annan sak som man gör är att när brudgummen har hämtat sin brud så slänger hans bestman och tärna pengar (mynt) och godis på marken som barnen får plocka upp.

    Här har du några kitice:

    www.vjencanice-ljubav.hr/ostalaponuda.php&t=1

    www.martina.hr/info.asp

  • GBG Brud 08

    Hej!

    Vad tycker ni om mina inbjudningskort jag har i mitt bildgalleri? Gjorde ett exemplar igår som jag blev rätt nöjd med.

    Förresten här är en annan länk med fina kitice och andra fina saker;
    vjencanja.ada.hr/ADAkolekcije.asp

  • 20080719

    Gbg brud 08, lokalen ni ska va i har jag varit i på bröllop! De e superbra, hoppas det löser sej !!

  • MissLovely

    GBG Brud 08 skrev 2007-12-29 20:17:00 följande:


    Hej!Vad tycker ni om mina inbjudningskort jag har i mitt bildgalleri? Gjorde ett exemplar igår som jag blev rätt nöjd med. Förresten här är en annan länk med fina kitice och andra fina saker;vjencanja.ada.hr/ADAkolekcije.asp
    Jättefina kort :-9
  • GBG Brud 08

    Vad kul att ni tyckte att inbjudningskorten var fina:)
    Skall bara justera lite smådetaljer sen skall mina vänner och jag börja producera när allt är inhandlat.

    20080719- Kul att du varit på bröllop på Kvibergs Kantin. De verkar jätte duktiga så jag känner mig rätt lugn. Skall bli kul att bestämma menyn framåt våren:)

  • Melis

    hej tjejer...länge sen jag var här men har haft fullt upp med allt möjligt...är hos min älskade för tillfället och håller på att fixa inbjudningskorten....tarsån jäkla tid att göra 180 st...och sen får jag lite smått ångest av att de ska skrivas namn i dem sen och postas vilket också lär ta sin lilla tid...men men...

    Hoppas alla mår bra (gamla som nya)och att ni får ett underbart gott nytt år med massor av skratt och glädje!

    Kramizzar på alla från Mig *Amela*

  • MissLovely

    GBG brud 08 - Det är bara att fixa dom, för dom är jättefina. Kul att du får hjälp av vännerna

    Melis - alla vi verkar ha mycket nu, men korten kommer säkert bli jättefina ska du se. Tack det samma, ha så kul ikväll.

    Gott nytt år alla brudar Hoppas ni ha en trevlig kväll och ett underbart år 2008.

  • Didaa

    Gott Nytt År alla brudar. Jag hoppas att det nya året blir den bästa hittills.

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??