• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

    Asså melis jag dör här av nyfikenhet hehe. Nyår har alltid varit en speciell dag för oss, det var nämnligen på en nyårsfest som våra känslor började koma fram. Så jag tror nästan att det blir på nyår..

    Jag vill veta o har frågat honom såååå många ggr men han säger inget hehe..

  • Didaa

    melis vi ska köpa.. det finns färdiga som är jättefina..

    Misslovely jag hoppas att det blir på nyår så att du börjar året med en underbar nyhet...

  • Melis

    hehehe...själv försöker jag komma på nåt roligt att överraska min pojkvän med, för 24 dec så har vi varit förlovade i 1 år...tänker så att det knakar

  • MissLovely

    Oooo tack. Hoppas jag med, vad underbart det hade varit.

    Vad tänker du på, berätta för oss så kanske vi kan hjälpa till

    Var ska ni vara? Något speciellt ni tycker om att göra?

  • Melis

    jag har inte tänkt på nåt....

    jag har en tenta 19 dec så jag vill fixa det innan.... vi tycker om allt...helst vill jag att vi ska göra något roligt...vet inte vad och det spelar egentligen ingen roll om det är här eller i småland

  • MissLovely

    Så här spontant kommer jag endast på en underbart mysig kväll hemma. Du lagar hans favorit mat och någon jättegod efterrätt. Ljuuus i hela lägenheten o lugn o fin musik :)

    Fast det kanske är för vanligt när jag tänker efter?? Hehe

    Åka på en spaweekend??

  • Melis

    heheh....sånna myskvällar har vi nästan alltid när han kommer hit...vi har ganska mycket att föra i januari i skola och jobb ¨så vi ska åka till ronneby brunn i februari så spa känns inte så aktuellt då...

    men annars var det bra förslag....gärna fler???

  • MissLovely

    Hehehe jo klart

    Hmm oj va svårt det är hehe. Men kan ni inte gå ut på någon fin restaurang och äta nått gott. Fast allt är kanske stängt på julafton??

  • Melis

    ja eller hur det e ju det....

    vi ska ut nu i helgen och äta gott så jag får kanske bara hitta på nåt enkelt....

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??