• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Melis

    ja....måste plugga, det är det dumma men men jag får hitta en kombination.... Vi hörs sen.... själv blev jag sugen på Cupavce nu, det är typ sockerkaka som man skär i kuber och sen doppar i chokolad ock kokos...mums...nu ska jag gå och handla det, det är jag värd...

  • Melis

    Didaa...får man fråga vad du betalade för din klänning??? och om du kan förklara lite hur den ser ut...

  • Didaa

    hej tjejer en snabb fråga.. kommer ngn av er att ha slöja?... jag själv tycker inte om det så jag kommer inte att ha en.. vad tycker ni?

  • Melis

    jag har köpt en slöja men jag vet inte om jag ska använda den...det beror på hur jag har håret och vilken tiara jag väljer...sen beror det mycket på vilken klänning man har...min har väldigt mkt detaljer så du kan jag inte ha för mkt annat pga risken att se ut som en julgran...

  • Didaa

    hahaaha håller med dig... min har också många detaljer och är lång med lång släp som har vackra pärlmönster.. håret har jag valt..har inte bokat en frisör än men det är inte ngn problem... tiara...hmmm det är en bra fråga.. jag vill ha en med pärlor men hittar inga jag tycker om..

    Melis vad kan en natt kosta i ett hotell i malmö..den ska hälst vara mysig och romantisk... det ska kännas som bröllop.. (om du förstår vad jag menar)...

  • Melis

    jag kan säga som så här, de flesta priser ligger mellan 1500 -2000 kr men det finns billigare. Men allt beror på vilken dag, hur långt i förväg man bokar och var hotellet ligger.... Hotell Kramer är lite gammalt och mysigt men de har en underbar bröllopssvit... sen tycker jag att Hotell St jörgen är jättefint, fräscht och modernt. Men om du säger lite vad du är ute efter mer specifikt typ var i malmö pris och så, så kollar jag upp det.

  • Didaa

    ok..jag ska prata med min fästman han kommer om en stund... har inte funderat så mycket på priset.. men om jag ska vara ärlig så kostar bröllopet mer än man har trott.. det blir alltid mer än man har tänkt sig.. man fastnar för ngt som kostar och kan inte låta bli och inte ha det heheee

  • Melis

    men ett tips är att boka innan...kollade nu att ett Queen Room på Kramer kostar 1640 kr, det är med en dubbelsäng och en sällskapsdel i rummet...

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??