• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • sajberpillan

    till er med rosa/brunt färgtema: hittade en bild på snygg ljusdekoration som jag la i mitt galleri.
    hittade även en cool dukningsvariant med lime.

  • Flamora

    Anja: Våra förlovningsringar kostade 5800. Då hade vi guld till hans ring som guldsmeden använde, annars hade det kostat 4500 kr till!! Min vigselring kommer att gå på ca 8000. Sambon vill inte ha någon. Din Daniel skulle ha två ringar eller?

  • Anettan73

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-09 21:22:14 följande:


    Vad kommer era ringar att kosta?
    Min ring kommar att kosta 7500....

    Tyckte inte alls programet om bröllp var bra. Lite segt. Men d e väl bara första avsnittet för att komma igång väl.

    Svin kopper ser nästa ut som herpesblåser... Men det kan även vara stafelikocker eller nu vad det heter. Jag hade det när jag var yngre så fort jag slog mig och det inte blev tvättat meddetsamma så fick jag var blåser. Min far och älsta son har samma problem...
    Och det är jätte smittosamt...
  • Englali

    Jag gillade inte heller bröllopsprogrammet sådär... var litet hattigt. Kändes som det handlade om allt och inget typ..!?!
    Jag hade velat se mer konkreta grejer liksom... Såg ni att det var bilder från BT på datorn som en av tjejerna satt vid...

    Jag vet inte riktigt ännu vad min ring kommer att kosta. Har inte helt bestämt mig vilken jag ska ha. Priset är inte den stora frågan utan det får vi ta lite vartefter jag hittar för ring... självklart får det inte dra iväg hur mkt som helst heller.

  • Anja 19 juli 2008

    Oooohhh nu fick jag svar från hon från dreambride

    den 16 februari ska jag komma till henne och prova ut korsett och klänning.... Iiihhhh shit...

    Tror ni ja klarar att få bort fem kilo till dess, haha... jag har ju gått upp under julen. Shit!!!

    Jobbigt!

    men ååååhhhh så underbart att prova klänningar, hihi...

  • Anja 19 juli 2008

    jag tittar aldrig på TV. Tur jag sket i det då BT har legat nere i en timme ungefär så ni missade ju inget här inne heller

  • Anja 19 juli 2008

    Kul att höra vad era ringar kostar... Normala kostnader måste jag säga...

    Är det bara Anne som ska ha en ring för 23.000 Visst var det väl någon mer som skulle ha en jättedyr ring?

  • Anja 19 juli 2008

    Flamora

    Daniel ska ha en ring. han har ingen förlovningsring Det hade vi inte råd med, haha och vi ville båda att vi skulle ha nya ringar till bröllopet så vi gjorde helt enkelt så att han inte fick någon ring vid förlovningen

  • Anja 19 juli 2008

    Annettan73

    ja jag förstod det när distriktssköterskan förklarade hur det såg ut, men så ser inte Ivans sår ut alls. Det är lixom bara vanliga skorpor, typ torkad sårvätska, lite sådär gulaktigt som det blir och sen slickar han ju på det hela tiden så det ser ju inte så mysigt ut men alltså det har ju blivit mindre och mindre sen några dagar tillbaka och det blir ju inte svinkoppor. De sprider ju sig jättemycket!

    Stafelykocker är vidrigt... och sååå smittsamt men jag tvivlar på att det är nåt sånt han har. Herpes har jag ju själv så det vet jag ju hur det ser ut. Nä vårdcentralen trodde inte att det var nåt konstigt alls och det tror inte jag heller.

    Sambonhade jättekänslig hud i ansiktet som liten och gjorde exakt likadant som Ivan på vintern, slickade sig så torr när den torra, kalla luften kommer, att han fick sår på hela hakan. Så det är nog ingen fara

    Tack för beskrivningen Ibland vet man ju verkligen inte vad sjutton olika utslag och sår är för nåt!

  • Flamora

    Hehe. Ja bara vi tjejer får vad vi vill ha så :)

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-09 23:23:51 följande:


    FlamoraDaniel ska ha en ring. han har ingen förlovningsring Det hade vi inte råd med, haha och vi ville båda att vi skulle ha nya ringar till bröllopet så vi gjorde helt enkelt så att han inte fick någon ring vid förlovningen
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.