• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • sommarbrud 080802

Anja: Skorna var grymt snygga. Vart har du hittat dem?
    Jag är också en gympasko tjej eller stövlar utan klack.
    Har ett par jätte snygga stövlar som går upp på vaderna som jag älskar och använder när jag ska vara "kvinnlig"
    men klacken är så smal. Har jätte svårt att gå i dem,men de gick bra ett tag iaf. tihi..

• Anja 19 juli 2008

Steffis

hej hej, jag har köpt dem på Håkanssons De har sååå snygga skor, men det verkar bara vara en kedja som finns här nere i skåne?? Ingen aning om det är så men på hemsidan så verkar det så!

• Mitziemoe
    Anja

Dom va superfina! Hade helt missat att du köpt ett par..*fnissar*
  • Pumpkin

Mätt i magen igen då.

Steffis: Ok!

Anja: Jag tyckte också att stövlarna var rätt tuffa

• Anja 19 juli 2008

Ojdå... Vad kul, haha. Trodde att ni skulle dissa dem, haha...

Men jag älskar dem. Är definitivt de snyggaste stövlar jag nånsing haft

Någon här inne som har en sån där klippbok typ... Jag ska göra mig en utav en sån där pärm med tjocka blad i, ett sånt där större spiralblock med tjocka vita kartongsidor och hårda pärmar.

Ska klä pärmarna i något vackert tyg och dekorera lite och sätta in allt som rör bröllopet, gästlista, bordsplacering, bilder på brudklänningar, buketter, frisyrer, smycken tiaror/diadem, meny, prover på inbjudningskorten. festhäften, abc:t, bilder på dekorationer, visor till vishäften, tygprover, pappersprover, förslag på lekar, sångtexter, tårtbilder, kvitton, tja, allt som rör bröllopet!

Blir ju ett otroligt roligt minne att ha sen oxå Och man kan ju göra det lite som en scrapbook

Ännu ett projekt, hehe

Det är ju skitbra att ha en sådan bok, då kan man lättare förmedla, tex hos frisör, florist, sminkös, festarrangör etc, VAD exakt man vill ha, vad man har för smak och hurdant bröllop man har tänkt sig

• Anja 19 juli 2008

inte spiralblock då alltså utan är ju mer en spiralbok. det finns stora vackra sådana med hårda pärmar på Lagerhaus. Någon som vet vilka jag menar!

Visst borde det bli en rolig grej att pyssla med och att ha sen

• Pumpkin

Jag förstår vad och hur du menar Har själv en pärm hittills där jag klistrat in massa bilder på vanligt vitt A4, men har tänkt göra det lite snyggare så småningom.

• Anja 19 juli 2008

Måste bara visa en sak till som inte alls är bröllopsrelaterad. Jag gick med på dotterns envisa tjatande om att få låna mitt smink häromdagen. Jag hjälpte henne att sätta på lite läppglans, mascara osv.

Kolla in ögonfransarna

anjasbrollops.blogg.se/1199882284_gonfransar.html

• Pumpkin

Oh my god, med de där ögonfransarna kommer hon att charma och krossa många pojkhjärtan

• Anja 19 juli 2008

eller huuuur

Nä nu måste jag ta och klä på mig och lillgossen, sätta mig på cykeln och cykla den enorma biten till vårdcentralen. Det är nerförsbacke en bra bit men det är ju det som är så jobbigt, för man ska ju HEM sen oxå i värsta uppförsbacken... Typ 2,5-3 km varav halva vägen är en megauppförsbacke, skitkul med tung cykelkärra där bak. Not!!!

Jaja jag har fått MYCKET motion idag. Har ju hittills idag cyklat 4km drygt

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.