• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anettan73

    Nu ska jag klä mig och gå ut med Thea och hämta dagmammans son sen ska vi till henne o fika.

    Pumpkin. Jag skrev till dig i Gb kunde inte skicka till inboxen. Fattade noll

  • Anja 19 juli 2008

    Mitziemoe

    jag hittade ju ett par stövlar

    Har lagt in dem till beskådning i bloggen, bara för er skull, fniss (ska ta bort det sen).

    Älskar de här stövlarna. De är så jä..la snygga. (det lär väl inte ni tycka eftersom vi inte hade samma smak ang några alls, haha)

    det är alltså ankelboots typ, inte stövlar (höga)

    anjasbrollops.blogg.se/1199877326_stvlar.html

  • Hedebris

    nu sticker jag iväg några timmar och lär mig bli förälder *garv*

  • Bellanote

    anja tyckte de var fina hade vare såna jag hade kunnat köpa.. men fråga inte min mor om min sko smak bara för jag är sån som har gått med gympadojor hela vintern nu eller hallo vicken vinter..

  • Anja 19 juli 2008

    Bellanote

    tack. Jag är ju oxå en gympaskotjej. Har ett par rosa pumagympisar och ett par svarta reebok och ett par beiga gympaskor som jag växlar mellan, haha...

    I övrigt går jag i mina mörkbruna bally (som inte är vackra men sååå varma och sköna).

    Så dessa stövlar går jag bara i när jag vill vara lite fin eller känna mig lite extra kvinnlig *asg*

    Har typ precis lärt mig gå på de höga klackarna men jag ser säkert helt vinglig och konstig ut fortfarande, stegen blir ju så underliga!

  • Anja 19 juli 2008

    shit vad jag är hungrig... måste nog passa på att äta nåt och röja här. Ska ju snart iväg t vårdcentralen m Ivan så jag måste ju göra allt innan, för sen ska ju de andra barnen hämtas!

    Denna dagen blev väldigt avkortad...

  • Flamora

    Åh, nu när jag har börjat jobba efte jul har jag nästan ingen tid alls att sitta här. Känner att jag blivit beroende över jullovet =)

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.