• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anettan73

    Ringde Ultimatecake precis...

    1 plats kvar för att göra tårta till vår dag och den knep jag....
    J*vligt glad för det. Problemet e ju den istället att det inte finns möjlighet för att köra ut den.... Tur att man e gamal Malmö bo och att hälften av gästerna mm bor där...

  • Pumpkin
    Mitziemoe: Ja, nog känner man paniken allt. Längtar tills mina grejer till inbjudningskorten kommer så att jag kan sätta igång. Har som målsättning att ha några klara första helgen i februari, för då får vi besök och jag tänkte ge grabbarna en varsin inbjudan direkt

    Annars panikar jag mest över skor, hår, smink och PENGAR!

    Anettan: Härligt att du lyckades knipa den då
  • Anettan73

    Jag har hår smink naglar inbokat redan rätt skönt faktiskt. Detta tack vare en av tärnorna

  • Anettan73

    Skor har jag lite problem med. Måste väl ha klänningen först eller??? Kanske skärsig annars???

  • Hedebris

    hejhej. nu har jag varit i skolan och haft examensredovisning. fick ett helt klart godkänt så det känns ju bra :)

    vi ska köra med dryckeskuponger. 3vin/öl/cider kupponger per person. (beräknat 1 till förrätt och två till varmrätt) sen serverar vi kaffe och likör till tårtan.

    skitpraktiskt med kuponger eftersom vi ska ha en bar som är bemannad hela tiden + kypare som häller upp. sen betalar vi för mängd kuponger som lösts in till cateringfirman.

    i vår lokal får vi inte ha "köpt" sprit. utan måste köpa av dem.

  • Pumpkin

    Ja, jag köpte ju skorna först - och det var ju ingen hit eftersom jag nu måste köpa nya. Matchar inte klänningen alls...


    Anettan73 skrev 2008-01-09 10:52:25 följande:
    Skor har jag lite problem med. Måste väl ha klänningen först eller??? Kanske skärsig annars???
  • Englali

    Annat att få panik över... kläder till de blivande männen, är ni klara med allt sådant eller hur gör ni där!?!
    Köper man väst o plastrong/kravatt och sådant eller hur!?! Hjälp mig nu brudar, nu e jag förvirrad. Vaknade i natt o låg o funderade på detta Detta världsproblem!! Haha!

  • Pumpkin

    Vi hyr, och nej, det är inte fixat. Har tänkt att vi ska åka in till Stockholm och prova nån gång snart. Kanske när grabbarna kommer och hälsar på?

  • Anja 19 juli 2008

    Hallå nu har jag hämtat hem lille goungen. Han är så fin att jag blir helt bortkollrad. Han pratar så gulligt och är så gosig, vill pussas HELA tiden.

    Värsta bulan har han fått i pannan idag oxå, han hade vurpat av cykeln (trehjulingen) på dagis i full fart, ser bedrövligt ut men han hade bara satt sig på cykeln igen och cyklat vidare. När personalen frågade om han slagit sig så sa han -nej. Envisa unge

    Bulan står ju ut säkert 1,5 cm och är lilablåröd!!!

    Han sitter och tittar på tv nu. Vi har gosat lite i soffan en stund och nu är han nerbäddad under en mjuk filt och myser

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.