• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • sommarbrud 080802

    Vad handlade du i för butiker? Tycker inte de finns några här i stan som har de. Förutom en svin dyr butik tyvär.
    Har iaf kommin en ny butik här och de ska tydligen ha lite mer urval av 75D bh:s. New Yorker heter den. Fick ett sexigt julsett av min sambo därifrån. Jätte sött!
    Vita små trosor med toffsar som hänger ner på sidorna i ett vitt snörre,och sen en röd strumpebandshållare med ludd nertill som på en tomteluva,om ni förstår vad jag menar? Likaså på bh. Han blev JÄTTE tänd när han fick se mig i det...tihi..

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-05 23:14:42 följande:


    Nu däremot när jag har 85C (stackars mina urammade bröst) så är det inte alls lika kul... det FINNS bh:ar men inte f..n ser det lika snyggt och fylligt ut *suckar*
  • Bellanote

    englali dags att ta tag i saken sen då när han komer hem.

    anja letar typ på hm kappahl de vanligaste alltså det finns ju bh i min storlek men jag vill ha puch up snygga och inte tantiga utan vadering och byglar . jag kommer inte få fnolla idag sambon är på sur humör.. men men nya baterier i rabbiten så får la ta den och mr purple..

  • Pumpkin
    Englali: Japp, rekommenderar definitivt ett besök där!

    Anja: Helt rätt! En 65G = 70F = 75E = 80D = 85C på ett ungefär. Men de är ganska tunga som sagt, och små är de ju inte direkt.
    Hehe, skulle varit roligt att se den bilden
  • Anja 19 juli 2008

    Change är toppen, men du Anne... Jag har fått höra talas om en enorm underklädesbutik i åkarp, tydligen åker de som jobbar på change här i stan, dit för att handla sina egna underkläder (de är alltså ännu bättre m mkt större utbud än change) så dit tänkte jag styra kosan så småningom

    interested

    F..n att ingen av oss har körkort!

  • sommarbrud 080802

    Nu fick jag ett mms med min sambos snopp på..tihi.. Han sitter i vardagsrummet med en polare medans jag sitter här. Undrar vad han menade med att skicka de då? haha..

  • Anja 19 juli 2008

    Jag handlar i princip alla mina bh:ar på lindex Tycker de har skitfina bh:ar som sitter bra! (om man provar sig fram och vet ungefär vad som sitter snyggt på en själv).

    Visst finns det push-up-bh:ar till dessa storlekar. Jag hade jämt push-up när jag var en 75D!

  • Anja 19 juli 2008

    Steffis haha

    Jag blev skitpaff innan oxå... Daniels sexuella invit gick till på följande vis.

    jag satt här och skrev med er, intet ont anande när han plötsligt dök upp snett bakom mig och frågade med sin sötaste röst "vad gör du", sedan ställde han sig jättenära mig och så kände jag något jättevarmt som strök mot insidan av min arm och jag fattade inte alls vad det var, utan skrev vidare, och så kände jag det igen, varpå han tryckte sig lite mot mig och så insåg jag att det där jättevarma, lena som kändes mot armen var hans stånd, han hade ingenting på sig på underkroppen *asg*

    Jä..la knasboll

  • Snitte- 5/7-2008

    anne: haha har ni inga vinterdäck där nere? hihi

    englali: 2 mil utanför karlstad i Forshaga, där blir både vigsel och bröllopsfest

    change har nyss kommit till karlstad med.... hmnn kanske borde ge den butiken en chans då

    anja: haha ja när du inte är här så är det lätt att lista ut vad du göra hihihihi

  • Anja 19 juli 2008

    Bra Anne

    började tvivla lite efter ditt avvisande sätt gällande msn. Vet inte om jag tror dig riktigt. Du vill inte msn:a med mig. Du undviker mig *snyftar högt*

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.