• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • AnneiLund

Alltså......
    Jag vill också fnolla......men kan inte bestämma mig om jag orkar eller inte...sitter mest och kollar möbler på www.mio.se
    det är porrigt det med!!!
    Anja...lilla pyre...du får se vem jag är när vi träffas, kanske Gunnar 65? Mooohhaaahhhhaaa

Pumkin
    Jag framför mig såg jag en liten späd tjej med ENORMA tuttar så stora att du hade rullator till dom....men nu vet jag bättre

• Hedebris

appropå grannar...

hade en granngubbe som stod och kollade på mig genom fönstret igår när jag smorde in mina bröst och gravid-mage. skitläskigt!!

• Snitte- 5/7-2008

englali: en mysig liten kommun med 10.000 invänare jag ska ha en magig bra... du vet en sån dr som man klistrar på... funkar kanonbra!!!!!! min klänning går ju djupt i rygen så jag kan inte ha något runt ryggen och sånna som man knäpper runt magen tycker jag är fruktansvärt obekväma....

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

jag syftade på snö och halk-kaoset...

Här utanför är så vackert nu, iskallt och HELT vitt överallt

• Bellanote

anja ja har ni invigt varje rum ännu??

förresten vem var det som fick sitt nya hus idag??

steffis undra vad sambon menmade.. jag har lite lättklädda kort på mig som jag skickar till sambon ibland och då vet han vad jag vill

englali ja men du behöver nog inte så mycket som oss som är lite modell större som behöver korsett att dra in våra lovhandles.. kör du på en sexig bh så a blir till sig.

• Englali

Pumpkin: Ja det får nog bli något sådant här med. Klännigen provade jag med en av mina vanliga BHar och faktiskt helt utan också. Eftersom den var så pass för stor och expediten nålade in de när jag bar den så körde jag utan för att slippa jobbiga axelband, och då satt de helt schysst också, även om jag såg lite väl onödigt platt ut, haha!

Anja: Det är rätt, lika bra att lägga ribban på en gång, så att det är lika bra för alla grannar att vänja sig direkt liksom

• Hedebris

skit halt! vi skulle åka hem vid 18-tiden, fick krypa fram!

Nu har det ju snöat en massa med

• Anja 19 juli 2008

Anne

lilla pyre hohohohoho *asg* moooaaahahahaha

• Anja 19 juli 2008

usch hedebris... sånt är så obehagligt, urk... förstår om du blev obehaglig till mods. Bor ni på första våningen eller var det från ett annat fönster han såg dig?

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.