• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Fy 17 vad seg jag är idag! Önskar så att jag fick vara hemma istället för att vara här. Efter 7,5 arbetade dagar måste jag tyvärr säga att jag hittills inte trivs så bra, så jag hoppas att det vänder...

  • Mitziemoe

    Hej tjejer!

    Ligger här hemma och är dunderföryld och har dessutom ögoninflammation... usch å blä!!!
    Hoppas att det är bättre med er!

    Pumpkin

    Jag har faktikst också haft samma tankar som dig..*ler*

  • Pumpkin
    Mitziemoe: Ajdå, det lät inte som någon rolig sjuka. Hoppas du blir bättre snart!
    Fast om det inte vore för att man förlorar pengar så skulle jag faktiskt vilja byta med dig Fundersam
  • Brud 080524

    Får se om jag lyckas ladda om något när jag är klar!

    Har själv exakt samma tankar som du. Är alldeles för ego för att ha barn, vill ju sambon för mig själv!!

  • Pumpkin

    Ja men lite ego måste man ju få vara

    Konstigt att det inte slagit mig förut, men imorse slog det mig verkligen med kraft - JAG vill ju vara nr. 1 för honom, åtminstone ett tag till, och jag vill att han ska vara nr. 1 för mig.

  • Brud 080524

    Blev påmind av vänner på nyår om mitt nyårslöfte för 2007. "Inga barn under 2007".

    Har hållt det väldigt bra tycker jag!

  • Pärlplattan II

    Jag hoppas - speciellt efter julfirandet - på barn 2008. Fast det känns ju svårt att ha som ett löfte, de verkar inte alltid göra som man tycker... Spermierna och äggen menar jag.

    Sitter och "proväter" ett förslag till tårta som vi fick på nyårsafton, det var en med ananas och persikopuré och chokladmousse och en med hallon och chokladmousse. Den senare har mina röster hitills. Tur att man verkligen MÅSTE proväta. Så slipper man det dåliga samvetet. Och tur att jag fick en boxsäck i julklapp, så jag kan träna sen...

  • Pumpkin

    Mmm, hallon och chokladmousse låter som något i min smak, helt klart!

    Själv är jag så mätt efter nyårsresterna som jag åt till lunch så att jag nästan spricker

  • Brud 080524

    Chokladmousse med hallon låter helt underbart gott tycker jag!

    Här snöar det! Jippi!!!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.