• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

    Englali

    Stor stor kram till dig. Vill inte ens tänka mig hur fruktansvärt du måste känna det just nu. Lider så med dig... Försök att tänka på att ni ännu inget vet, så att du inte får panik i onödan.

    Tyvärr så är livet så fruktansvärt oförutsägbart. Det är väl när sånt här händer som man inser hur mkt man måste ta till vara på det man har nu, IDAG, för man vet ju aldrig, oavsett om det är pga sjukdom eller annat, om man kommer att ha kvar det imorgon

    usch det där var inget uppiggande, men livet är så skört och det är ju just detta vi INTE vill bli påminda om. Man tror att sånt där händer andra, men så är det ju inte. Folk drabbas varje dag och vi drabbas troligtvis, alla någon dag.

    Fy jag blir så ledsen för din skull. Ta vara på det du har och försök vara positiv. Gråt ut hos din älskade och låt dig bli omhändertagen när du behöver det. HÅll inget inom dig.

    Vi tänker alla på dig och din mamma. Håll oss uppdaterade Englali.

    massor av kramar

    Anja

  • Englali

    Tack tjejer!
    Jag ska inte ta ut något än, inte panik innan vi vet allt helt säkert!

    Vad gillar ni min nya schyssta pres. bild? Haha! Från juldagen, jag o min man är allt lite glada
    Vi gick ju ut o partajade lite, fast vi inte skulle det... men men. Va rätt ok när man hade noll förväntningar på det.
    Allt var trevligt tills våran kära bestman spräckte knäskålen.
    Haha... det är inget flyt i livet just nu. Det ena avlöser det andra känns det som.

  • Bellanote

    englali får jag fråga vad de hittade??

    min mormor fick diaghnosen cancer i år så vet hur du känner dig.

    själv vart ja undersökt för knöl i brösten då ja redan tagit bort en sen ca 3 år tebax. så vet hur du känner dig, hela mitt år har varit panik panik och ont i magen hela tiden..

    mina föräldrar skilde sig i år med och flyttade isär.

    oj det vart ett litet nära men ni är ju det med nu för tiden

    anja ja visst dior´s krämer luktar ju så gott.. älskar deras parfym jádore ville ha den i jul klapp men sambon glömde vad jag önskade mig så jag fick ett present kort hos veromoda..

  • Pumpkin
    Englali: Tjusigt

    Nu ska jag krypa i säng så att natten försvinner fort, för imorgonbitti kommer min älskling hem igen!

    Natti natt
  • Englali

    Bellanote: De har hittat metastaser fast det vet inte varifrån ännu.

    Pumpkin: Skitsnyggt ju!

    Min darling glömde iaf inte bort vad jag önskade mig. Behöver iofs inte önska mig något, han brukar vara rätt duktig själv. I år fick jag toppenfina julklappar. Bla superlyxiga o härliga underkläder i morgonjulklapp. (vi har morgonjulklapp hemma i sängen till varandra. Det ska vara något lite speciellt o personligt har vi bestämt)

  • Pumpkin
    Englali: Visst är det mysigt att byta julklappar i sängen på julaftonsmorgon? Riktigt bra start på dagen Min älskling har ju som sagt varit borta hela julen, så vi ska ha julafton på nyårsafton har vi bestämt - då blir det god mat, gott vin, mys och någon julklapp

    Nu kommer han snart, bara en halvtimme kvar! Skrattande
  • Englali

    Hej hej!

    Jag är vaken... känns som jag varit det hela natten.
    Är hemma från jobbet faktiskt. Min chef tyckte inte jag skulle komma idag utan vara hemma med familjen. Tacksam att han visar sådan förståelse.

    Så Pumpkin, har Lasse kommit hem nu!?!

  • Pumpkin

    Ja, äntligen är han hemma! Stackarn missade bussen eftersom tåget från Sthlm var lite sent, så han gick hem istället. Tar iofs bara 13 minuter men... Så underbart det var att ha honom i mina armar igen! Det var inte lätt att slita sig för att gå till jobbet, men vi har ju i alla fall en lång helg framför oss

    Schysst chef du har. Tycker det är helt rätt, när sånt här händer ska man kunna vara hemma utan att tänka på jobbet.

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.