• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Snitte- 5/7-2008

Anja: precis att ni har en relation till låten är ju det viktigaste,,, jag har hittat en låt med åh vad heter hon.... norskan som är såååå bra.... ja, låten heter kjaerlighet iallafall

• Pumpkin

Här händer det inte mycket

God Jul på er allihop!
  • Pumpkin

Hoppas alla har haft en jättemysig julafton med nära och kära och massor med god mat!

Själv har jag varit på Berns och ätit 3rätters, inte helt fel det heller

Natti natt!

• Anettan73

Hejsan...

Dator kass där hemma. Inne o jobbar extra nu i Jul...

GOD JUL på er allihopa!!!!

• Anja 19 juli 2008

Tittar in och vrålar god fortsättning och ett försenat god jul

Här är vi vrålförkylda med feber, halsont och en massa snor men så länge det inte är magsjuka så är det ok!!

Vi var ju på bröllop igår och det var jättefint. Enkelt men vackert och svägerskan var sååååååå fin! Man kom verkligen i stämning och började längta

De hade ingen sång eller några framträdanden i kyrkan och det tog ändå 20 minuter (minst) så det känns ok om vi ej har något sånt i kyrkan nu

Har dock frågat min mamma och hennes man om de vill sjunga nåt i kyrkan, så det skulle dom göra sa dom. De får själva välja något passande

• Anja 19 juli 2008

Oj vilket abrupt slut på mitt inlägg...

Hedebris

insåg nu att jag missade vår ettåriga förlovningsdag!!! Vi förlovade oss ju på julafton! Glömde HELT bort det!! haha

• Pumpkin

Ni lever i alla fall, det är ju bra

Själv har jag precis vaknat, har sovit såå skönt i min säng inatt, efter två i princip sömnlösa nätter på soffan medans mina föräldrar har varit här (de måste ha ett rum som man kan stänga så att katterna inte kommer in, därför får de vårt sovrum när de är här). Så även om det känns lite tråkigt att de åkte igår och att jag får vara ensam till fredag så är det underbart att få känna sig utvilad i alla fall.

Vad ska ni göra på nyår då tjejer?

• Anja 19 juli 2008

Hej hej pumpkin

jag jobbar på nyår, till 22 och sen börjar jag 07 på nyårsdagen Låter kul va, haha... Å andra sidan blir det bra med pengar Vi brukar ändå inte göra nåt speciellt på nyår, mer än laga en riktigt god middag, umgås med några vänner eventyuellt och det akn vi göra vilken kväll som helst.

Julafton däremot skulle jag VÄGRA jobba... (har gjort det hur många julaftnar som helst när jag var yngre, men sen jag fick barn skulle jag aldrig klara det)

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.