• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Men hallå, så sa jag inte! Alla är naturligtvis välkomna i tråden och att vara med på listan, men faktum är att när vi reviderade listan så var det väldigt många som slutat hänga här och då är det väl ändå onödigt att listan är 3 meter lång? Det blir ju massa "onödig" info liksom. Men nu vet jag ju att du vill vara med på listan så då ser jag till att du är med nästa gång det startas en ny tråd!

    Däremot blir jag lite sur när du hintar om att jag skulle tycka att det är "min egen" tråd, för så är det definitivt inte!


    B & S skrev 2007-12-27 19:17:26 följande:
    men hur ska jag veta det? jag är inte härvar enda dag o då jag har annat för mig...vad tråkigt att man ska behöva göra detta. Hade inte listan sett roligare ut om så många som möjligt stod på den? även om man inte är superaktiv. Det är väl ändå inte så himmla många som bestämt sig för att lägga ner bröllopet eller är det hela 20st? hade vart väldigt udda om det var mer än 2-4st av kanske 50 brudar som hittar hit nån gång under tiden.Jaja man gör väl som man vill när det e ens "egen" tråd. Kanske inte ens behöver vara med ialf då eftersom man inte är "aktuell" nog. Synd att man ska diskm pga av en sån sak.
  • Pumpkin

    Nej, jag brukar bara lägga ut den när det är dags för ny tråd. Men nu har du ju precis uppdaterat listan med dina uppgifter, så då antecknar jag dem utifall du inte är inne så du hinner se min mailadress innan nya tråden startas.


    B & S skrev 2007-12-27 19:22:18 följande:
    btw jag har inte ens din mail för detta syfte!
  • Pumpkin
    Påhopp och dumma kommentarer? Trist att du upplevt sånt.
    B & S skrev 2007-12-27 19:19:41 följande:
    och jaaa jag sa precis nåt irreterande och surt för jag blev just det! jag kunde helt enklt inte hålla klaffen mer om hur är på BT rätt ofta faktiskt.E så trött på alla dumma komentarer o påhopp överallt på denna websida.Kan ju inte säga nåt. Samt "alla har sin egna lilla grupp" för de ska dricka vin tillsammans jämt känns de som o e man inte med på de heller då e man inte med alls.
  • AnneiLund

    Heeeeeeeeeeeej

    God fortsättning på er alla!!!

    Gud vilken härlig jul, fantastiska klappar, god mat, sovmornar, massor med tid till älsklingen, shopping och VIN!!!
    Nu ska vi snart iväg på bio hela högen. Kul!!
    Hoppas att ala har hat det bra

    Idag har vi bokat bröllopsresan och betalt den.
    Halleluja!!!
    Ingen återvändo!

  • AnneiLund

    jag skrev ett långt inlägg och bara hälfen kom med....konstigt...nya regler om längd?

  • AnneiLund

    Äsch...skit också...
    Jag som skrev så kloka saker...

    Men kontentan av det jag skrev var att detta är en mysig sida, att vi som är inne här värnar om varandra.
    B&S: jag lovar dig att pumpkin inte menade ngt illa, jag har själv gjort som du, kopierat listan, det är lätt att tro att det är så man ska göra. Men det är ju egentligen inte hela världen. Men jag lovar, ingen "äger" tråden och här peppar vi istället för att trycka ner !

  • Bellanote

    tittar förbi en stund.. ska kolla på klänning med tärnan i helgen nu som kommer.. och ska se om vi får tag i nyckeln så vi kan kolla in lokalen så man kan kolla in hur man ska dekorera..

    ja ja nu ska jag göra 7 räk mackor tänkte överraska dem lite..

  • Pumpkin
    AnneiLund: Knasigt? Inga nya regler om längd i alla fall... Synd att inte dina kloka saker kom med

    Vart går resan nu då?

    Bellanote: Så mysigt att kika på klänningar med tärnan
  • Anja 19 juli 2008

    Anne

    Ska vi ta och bestämma en dag för RINGtittning

    (och lattefika )

    Själv har jag helt släppt på alla dieter under julen, suck... Har väl gått upp sådär en 3-4 kilo, lätt...

    Idag tröstade ajg mig själv med att köpa en rynkansiktskräm från Dior för 640 kr. Såååå sjukt dyrt, MÅTTE den funka. Fick med två provgrejor oxå med koncentrerat serum för rynkor oxå. Haha...

    Vi får väl se om det ger resultat alltså. Lovar att rapportera om ca 80 dagar när resultatet ska vara synbart

    Skön är den i allafall och luktar GOTT! Jag är lite svag för Dior har jag insett

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.