• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Alvaereva

    morrn morrn, här känner man sej som ett utsketet äpple typ... lillan bråkade halva natten nu ligger hon och knorrar som ett marsvin i sängen.

    kom just på att hade vi inte haft henne så hade vi gift oss imorgon!! och åkt till thailand om en vecka!

  • Pumpkin
    Alva: Där ser man vad livet kan svänga

    Nej, nu måste jag åka om jag ska hinna till Täby till 10. Hörs sen tjejer!
  • Mitziemoe

    Godmorgon tjejer!

    Här är en till som va på julmiddag me jobbet igår.. Fast jag drack faktiskt ingenting så jag e bara lite trött..*Ler*

    Pumpkin

    Tänkte passa på att säga grattis till nya jobbet här med!!!E ju lite sen med det så då får jag göra det flera gånger..*ler*

    Brud 080524

    Va skönt att sin syster börjar bli bättre!

    Alva

    Så ni flyttade fram bröllopet när du blev gravid... Du kanske ha skrivit om det innan *ler*

  • Brud 080524

    Alva - då känner vi oss ungefär likadant!

    Tänk vad livet kan förändras fort! Men ni tänker väl ta den där Thailandsresan ändå?

  • Pärlplattan II

    Har precis lyssnat på min favoritjullåt (en bland många) Karl-Bertil Jonssons jul, med The real group. Mysigt, mysigt.

    Längtar sjukt mycket tills nästa vecka då min älskling får jullov och vi kan vara tillsammans och bara älska varandra! Och fira jul då... Nu är det ju helg, så det är nästan detsamma, men inte riktigt. Ska bli så skönt.

    Igår testade jag att embossa med brödrosten som elvärmepistol. Det gick ju hur fint som helst, och det blir hemskt snyggt! Det ska jag sysselsätta mig med sen under dagen.. SEN är det bara skrivandet kvar. På söndag iväg (jag kör med julfrimärkena... :-P)

    Brud 080524 - Vad skönt att det börjar vända för din syster. Jag har själv varit i ätstörningsträsket (eller delvis är fortfarande) och har tänkt att det måste vara hemskt att vara anhörig. Julen är ju en sån där tid som jag själv upplever hemskt jobbig eftersom allt handlar om mat, men försöker peppa mig själv och tänka att jag faktiskt inte äter så mycket året runt... Sådär bra går det, men jag vet att det är sant iaf.

    Funderar på om jag är manodepressiv - när jag läser om det så känner jag igen mig. Just nu känner jag mig mest helt utsliten, och då har jag ändå inte gjort någonting särskilt som när man jobbar. Tänker jag jobb blir jag superstressad, och då blir det pannkaka. Sen kan jag bli nästa speedad när jag väl gör någonting, och efter det jättetrött. Upp och ner hela tiden.. Kanske iaf någon slags manodepressivt drag.. Jag vet inte. En stilla fundering i tråden som ju har ett gäng kloka människor..

  • Syster K

    Pumpkin: måste bara börja med att fråga, visst hette du Norrsken förut eller blandar jag ihop dig med någon? Hoppas du hittar rätt papper, det är jobbigt när man har en färdig bild i huvudet och inte hittar rätt material! Själv älskar jag Bazill, särskilt alla strukturer.

    Snitte: Det finns ju mintpastiller (såna med mint inuti, chkolad runt och hårt skal (dragé?) utanpå) i lösgodiset som är vita, rosa och ljuslila. Vore en riktig utmaning att lirka ut nå´t kilo av bara lila med lösgodisskopan

  • Syster K

    Alvaereva: Grattis till giftermål och dotter! Så ni slog till och gifte er innan lillan föddes? Själva har vi en liten oäkting här hemma född 22/10.

  • Pumpkin
    Syster K: Yes, jag hette Norrsken förut
    Tror jag har hittat rätt papper nu, så det är bara att vänta på leverans helt enkelt!

    Pärlplattan: Åh så smart att använda brödrosten! Det måste jag också testa

    Jaha, har fortfarande inte lyckats få tag i väninnan, ringde precis och fick bara mobilsvar. Börjar bli allvarligt orolig för att något har hänt
  • Pumpkin

    Aaaah, ÄNTLIGEN vet jag att hon lever! *puh* Hon hade mailat mig i natt - på den mailadressen jag kollar en gång i veckan typ Tydligen är datorn helt död och mobilen hemma hos hennes föräldrar, och hon har inte mitt hemnummer eller mobilnummer i huvudet Så fånig man känner sig nu efter att ha stressat upp sig som en jäkla galning, men ÅH så skönt att VETA!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.