• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Snitte- 5/7-2008

Hello ladies!

Syster K: ja det var ju smart! med mintpastillerna... haha kan se rätt kul ut när jag står och väljer bland färgerna... haha

brud080524: nääää tråkigt att din syter är sjuk men TUUUUR att det är på väg att vända, är ju en fruktansvärd sjukdom det där!

Pärlplattan: manodeprissivitet är inge kul, har 2 väninnor som drabbats av det... hur var det hade du någon vettig att prata med?

Idag har man ringt 112 igen... usch har en väninna som är sjuk i epelepsi och ringde när hon var helt snurrig, hörde hur hon började krampa och försvann så det var bara att ringa det.... nu är hon på sjukan så de tar väl hand om henne, själv sitter jag fast på jobbet..

Igår hade vi gäster HELA kvällen, de gifter sig i feb och jag gör make jätte trevligt! det blev bröllopssnack för hela slanten!

Ina: ja.... haha kommer så väl ihåg ditt inlägg.... "så var bröllopet framflyttat då och här är anledningen.... " så hade du länkat till ett plussat gravtest

• Snitte- 5/7-2008

julklapparna till min karl är än så länge, parfym, t-shirt och en slipsnål med en golfbag.. *fniss*

Han fyller år den 20:e oxå så jag måste ju hitta något meeeer... *svårt!!*

• Snitte- 5/7-2008

Men GUUUD glömde nästan: igår var jag och kollade på min ring! hade beställt en provring och trodde egentligen inte på den.... men det blev jätte bra!!!! så nu har jag beställt den!

påminner jätte mycket om den rosa ringen jag fick tipsad av av någon.... hmn,,, hedebris var det du?

iallfall så är det vita stenar runt hela men funderar på att ha 3 rosa i mitten,,, ska se om jag kan få ut någon bild...

• Pärlplattan II

Snitte - Nej, jag kan tänka mig att det inte är någon hit, men när man läser och känner igen de små "smygande" likheterna så är det lite otäckt. Å andra sidan kunde det vara lättare med en diagnos. Min läkare är bättre än jag trodde, han förstår vad jag säger (däremot har jag svårare att förstå vad han säger, för han bryter väldigt mycket), så det är skönt att få prata av sig. Min kurator är väl också okej, men allting går så långsamt. Jag har liksom varit sjukskriven sen i juli, och fortfarande HÄNDER ingenting. Jag bara går bakåt hela tiden, hade lite uppåtgång när jag fick elchockerna, men eftersom jag inte hade samtalsterapi samtidigt så var ju glädjen av det inte så långvarig. Nu är jag bara trött på allting, trött för att jag inte orkar, trött för att jag inte vet hur det är nästa dag osv.osv.osv.osv......

Skulle handla lite genomskinlig embossingpulver. Tror ni de hade det??? Neeeeeeeeeeeeej, ocvh efter att ha slagits med massa av folk var jag trött och sur och köpte helt sonika klistermärken. Så får jag väl se hur det blir till slut. Däremot fick jag med cellofan så jag kan slå in korten utan att de inte syns! Bara att göra det....

• Pumpkin

Puuuuh så trött jag är! Men nu börjar det likna nått här hemma

• Bellanote

ja det vart fint här med, visst är det skönt att ha det gjort?

är nere min lilla valp haltar. tycker så synd om henne.

• Englali

Pumpkin: BRA!! Haha, tänkte det är väl bäst att jag informerar dig iaf

Bellanote: Åh nej är lilla valpen inte pigg. Vad är det för ras? Jag blir ju helt tokig om mina älskade små missar inte är som de brukar.
    Haltar hon fortfarande?

Snitte: Härligt o kolla på ringen va? Vill gärna se någon bild på den. Själv är jag 100% bestämd på hur min ska se ut (tror jag iaf ) Jar har en bild i huvudet... haha!

En liten fråga... ni som ska ha rosa stenar i ringen, ni är inte rädda att man tröttnar på det i längden!?! (inte meningen o trampa någon på tårna utan bara funderingar från min sida här) Jag tänker ju lite så till kläder och så... så att det matchar till allt annat man bär.

• Pumpkin
    Bellanote: Det är jätteskönt att ha det gjort!
    Stackars lilla valpen, haltar hon mycket?

Englali: Jag har också funderat på det där med färgade stenar. Är precis som du fundersam på om man inte blir less i längden, likaså om man väljer någon "udda" utformning på ring eller stenar. Egentligen skulle jag i dagsläget vilja ha en hjärtformad, rosa diamant - men det lär jag ju tröttna direkt på!
  • Englali

Pumpkin: Precis! Du förstår hur jag menar. Jag har iofs aldrig varit inne på någon rosa sten, absolut inte min grej!! Men man funderar ju en hel del kring det där med ringen. Jag ska nog bara ha en enda sten, fast lite större. DET är jag, stilrent, tidlöst och snyggt!!

Jag är så trött ikväll. Funderar på att krypa ner i sängen och kolla på Shrek 2, såg att den gick på tv... *fniss*

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.