• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Hmm... Jag har ett problem. En kompis som jag ganska nyss lärt känna verkar ha försvunnit från jordens yta. Vi hördes flera gånger via sms förra veckan, senast förra onsdagen. Sen dess har jag skickat 3 sms och 1 mail, men har inte hört nånting. Meningen är att vi ska träffas i helgen, men hur ska jag veta när, var och hur om jag inte får tag i henne? Så nu är frågan om jag ska va ännu mer efterhängsen och ringa? Eller så har hon kanske tröttnat på mig? Det hela är väldigt märkligt...

  • Snitte- 5/7-2008

    brud080524: ok... ja det finns ju säkert fler betydelser beroende på vart man kollar
    sen eftersom det är den genomgående färgen så blir det säkert jättebra!

    pumpkin: Heja, här går det undan!

    Har ni bestämt vad ni ska ha överst på tårtan än? hittar inte caketoppern med "DET"

  • Snitte- 5/7-2008

    Pumpkin: ooooj hon kanske har rest bort.... eller blivit sjuk och inte orkat... nä vet inte men konstigt om ni hade bestämt att träffas... ?? jag skulle nog ha avvaktat tills hon hörde av sig...

  • Pumpkin

    Fast bara för att man blir sjuk eller åker bort så ramlar man ju inte bort från civilisationen? Känns jätteknepigt faktiskt, känner mig redan efterhängsen efter 3 sms (de två första handlade iofs om något helt annat) och 1 mail, så bäst vore väl att vänta... Men samtidigt så känns det ju som att jag inte riktigt kan planera helgen om jag inte vet om vi ska ses eller ej.

  • Snitte- 5/7-2008

    hmm svårt... kanske kan messa igen och säga att du skulle behöva lite tider så du kan planera in resten av helgen...

    brud080524: nu har jag sökt på nätet och de flesta ställen säger ju faktiskt att gul betyder "du är solen i mitt liv" vad gammeldags jag känner mig nu... HAHA nu ska jag genast sluta tänka så om gula blommor...

  • Pumpkin

    Har redan smsat idag och sagt att jag bara vill veta hur det blir, oavsett liksom... Får väl vänta tills imorgon antar jag.

  • Snitte- 5/7-2008

    mä, vad konstigt....?? usch vad jobbigt sånt är... när man kanske har andra saker som man gärna vill boka in men håller en tom ruta ifall att lixom...

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.