• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Englali

    Nu är det verkligen adventsfint här hemma. Så mysigt! Har äntligen fått upp en jätte-stjärna i köket. Den har en diameter på 110 cm, men så läckert det blev!
    Petiga som vi är passade inget vi hade i förra bostaden så allt blev nytt hit, det är härligt!!

    I helgen ska vi har våran myshelg i Helsingborg, vad jag längtar. Bara han o jag... *mmm*

  • Mitziemoe
    Englali

    Usch låter inge skoj allt det där!!!

    Maddiz83

    Välkommen hit!!!

    Hedebris

    Usch inge skoj att va sjuk!!! hoppas att du blir frisk snart!
  • maddiz83

    hur långt har ni kommit med er planering?
    jag har aldrig varit på ett bröllop så man kan väl säga att jag är väldigt grön på detta:) vet inte var jag ska börja men försöker ha som mål att inbjudningarna ska vara ute i januari..

  • Bellanote

    englali säg inte te gubben att du satt och gapa så länge utan att klaga så mycket

  • Annim

    maddiz83;Välkommen hit!
    Spännande att få följa er oxå på vägen tll bröllopet!
    Berätta gärna lite om er!

    Pumpkin;Tack!!!*varm i själen*

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej!

    pumpkin: tråkigt att det blev framflyttat, men då hinner du förbereda dig lite till

    anettan: ni kna ju ha dem som värdpar om ni vill... att de tar emot anmälningar och så... kan ju vara rätt skönt att dela ut den uppfiften

    englali: vet inte varför bara såg dig som mörkhårig... haha tokigt duktig du var hos tandläkaren det lät verkligen inte roligt

    Maddiz83: VÄLKOMMEN!!! här kan man fråga om VAD som helst

    Pälplattan: ja me´n det tycker jag! det kan väl vara mysigt!

    Idag fick jag min underkjol min klänning är ju itne klar ännu så jag har sprungit runt i underkjolen idag och känt mig som en prinsessa

  • Pumpkin

    Godmorgon tjejer!
    Idag har jag kört bil till jobbet för första gången sen jag började här - det är först nu, en vecka innan jag slutar, som jag kommit fram till att jag hittar hit med bil   Dock höll det på att bli en kort biltur, en lastbil tryckte upp mig mot vägräcket på avfartsbro när jag skulle köra upp på E4an i Södertälje Skrikandes För en sekund hann jag tänka att nu åker jag av bron och dör, men både jag och bilen klarade oss oskadda som tur var.

    Englali: Jag är inte ett dugg avundsjuk på dig som satt hos tandläkaren igår! Själv är jag livrädd för tandläkaren och går inte förrän jag MÅSTE. Vågar inte säga hur länge sen det var jag satt i en tandläkarstol Fundersam Tur man har begåvats med starka och bra tänder *peppar peppar knack knack*

    maddiz83: Välkommen! Jag säger som Annim - berätta gärna lite mer om er och ert bröllop Snitte: Egentligen var det ganska bra att just den blev framflyttad, för då får jag i alla fall en liten aning om hur det går på intervjun idag som ju är för heltid, medans Skopunkten bara erbjuder halvtid.

  • Annim

    God morgon alla pigga!
    God morgon till er andra oxå!

    Satte mig här istället för att ta tag i markservicen!
    Borde egentligen ta och dammsuga och torka golv.
    Men det är ju så nedrans trist!
    Näää, jag sitter hellre häääär och drömmer mig bort!

    Borde även kolla på mera jobb. Så jobbigt det är att vänta på att någon ska höra av sig!

    Pumpkin;Jag kanske skulle testa face2face varianten. Vad tror du? Funkar det bättre?
    Jag har på de jobb jag sökt både skickat in CV och ringr och visat mitt intresse.
    Tyvärr känner jag att det gärna blir fel när jag ska försöka "sälja" mig själv face2face pga nervositet och att jag så gärna vill att jag nästan blir lite fööör ivrig!

    Hur är det med er andra bridezillas?
    Vad händer?

    Anja;Vad gör du? Var håller du hus?

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.