• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Haha, ja jag har ju lite svårt att förstå förtjusningen över en kaffemaskin (FÖRLÅT - espressomaskin menar jag ju ) eftersom jag inte dricker kaffedrycker

  • Anja 19 juli 2008

    hehe då har du troligtvis INGEN förståelse för att den i sverige kostar närmre 12.000 kr...

    Vi hittade den ju dock på tyska ebay (där hittar jag alla tekniska prylar som jag köper) för 7.600 kr. Sååå nöjd men det ÄR HELSJUKT. Verklgien helpuckat att de helautomatiska kaffemaskinerna kostar så mkt!!!

    Man baxnar ju nästan!

  • Anja 19 juli 2008

    Alltså det är ett företag som säljer den så den är ju helt ny, inte begagnad

  • Tosa

    Hej hej...

    Smiter iväg från packningen en stund jag med

    vad har ni tänkt att ni ska dansa för vigseldans eller vad det heter?

    Jag har funderat på att eventuellt kanske dansa dansen dem dansar i Grease till låten " you´re the one that I want" om ni vet vilken det är...
    Men jag vet inte... Ska börja med en vanlig vals och sen ska det hoppa över och bli den dansen på ett bra och coolt sett... har också pratat med tärnan och bestman och dem ska också vara med... Men som sagt jag är lite osäker på låt vet ni nån bra låt som man kan göra nå liknande med?

    OJ vad mycket det blev

  • Pumpkin

    Då var det ju ett förhållandevis bra pris i alla fall

    Åh, nu vill jag sluta jobbet för idag! Ska bege mig iväg till himlen (Panduro ) direkt efter jobbet, sen ska jag möta upp min prins så ska vi käka och sen gå på Stockholm International Horse Show

  • Anja 19 juli 2008

    Åh pumpkin

    vilken trevlig fredag

    själv ska jag måla, städa, packa

  • Pumpkin
    Tosa: Tycker den låten låter som ett bra val Anja: Ja, en riktigt trevlig fredag faktiskt! Imorgon blir det också trevligt - först städa (inte höjdpunkten direkt), sen en sväng på IKEA och sen julkortspyssel
  • Anja 19 juli 2008

    Åååh IMORGON... Dååååååå kommer vi att boooooo i vårt nya radhus!!! och jag ska umgås med mysväninnorna heeeela kvällen coh göra fint i mitt nya hem. IIIIIiiiihhhh...

    (så det blir en trevlig dag för mig oxå )

  • sajberpillan

    Anja. vad fint det var i et nya hus. (har inte sett bilderna förrän nu) Så ljust och frächt. Måste kännas toppen att få slytta till ett helt nytt ställe.

    Pumpkin: Hoppas ni får en toktrevlig kväll och att det sedan går bra på intervjun.

    Tosa: varför inte köra den låten då? Passar och "alla" känner igen den!

  • Pumpkin

    Vad avundsjuk jag blir, skulle som sagt gärna börja om från början (skadad från allt flyttande under mitt liv tror jag)

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.