• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Bellanote

    pumpkin bra.. hi hih i hi

    nehe nu som anja säger nu ska här dras gubben med in i säng kammaren för att sexa till det lite.. nyrakad och nyklippt. mumma kan det bli bättre..

    pupkin har ni kommit över spärren ännu?

  • Pumpkin

    Nja, den här veckan blir det inte så värst mycket sexande - av kvinnliga orsaker

  • Snitte- 5/7-2008

    pumpkin: NÄÄÄÄÄ vad tarvligt! först att "glömma" sen att boka så nära er... nä det tyckte vi inte om! *Stöttar* JAg skulle oxå bli besviken.

    Ina: HUR KAN MAN AVSKY BARN??? vilken knäpp tärna!! ?? din lilla dotter är ju huuur fin som helst!! hur går det med allt? äter hon? sover hon? skriker hon?

  • Pumpkin

    Ja sambon han förstår då inte aaalls varför jag är upprörd - det är väl JÄTTEkul att de också ska gifta sig.

    Ja men det är väl klart att det är roligt - självklart! - men de glömde faktiskt bort vårt bröllop och slängde in sitt eget tre veckor innan! Fatta hur mätta gästerna kommer att vara på bröllop sen... Även om det nu visade sig att det inte är så många gemensamma gäster som jag trodde från början, men ändå ett gäng liksom. Och hur stressad kommer man inte vara när man ska åka bort i tre dagar, tre veckor innan ens eget bröllop!? Oh well, what can I do? Så här kommer det väl att fortsätta... Vi börjar titta på hus - de bygger. Vi planerar bröllop - de trycker in det innan. Vi blir gravida - de berättar att de ska få tvillingar. Typ.

    Hmm, lite bitter eller?

  • Snitte- 5/7-2008

    Pumpkin: jag skulle känna precis som du!!! fy vad tråkigt!

    Även om ni var först så känns det ju som om ni kommer härma dem sen... och som du säger, kul att springa iväg på någon annans bröllop 3 veckor innan sitt eget när man säkert har huvudet i det blå över allt som måste och borde fixas....

    Hederis: KUL! Tell us vad det blir sen... jag måste oxå ta tag i det där...
    Nu ska jag ut och fara i värmlands skogar... återkommer ikväll!
    KRAM

  • Pumpkin
    Hedebris: Åh spännande! Snitte: Ja, och tänk om de har någon detalj eller något på sitt bröllop, som vi planerat till vårt bröllop - då tror väl folk att vi apat efter dem efter att ha varit på deras bröllop...
    Ha det så bra i skogen!
  • Annim

    Hedebris;mmmmm tårta det låter smarrigt!

    Pumpkin;Nä, jag tycker verkligen inte du överreagerar!
    Fy så trist! Hoppas innerligt för er skull att de kan tänka sig att maka på sitt eget datum!
    Tala om för dem hur du känner! Bättre det än att gå och vara besviken.

    Jag har har lite ågren oxå om det kommer vara någon av våra vänner som ska gifta sig innan oss!
    Har ett par vänner som är bjudna på vårt bröllop.
    Tjejen där är inte lika öppen och pladdrig som jag!
    Jag har pratat om vårt bröllop för i stort sett alla jag känner!
    Skulle bli rent ut sagt SKITSNE!!!! om det helt plötsligt dimper ner ett inbjudningdkort från dem.
    Vet nämligen att när de förlovade sig nyligen visste vi ingenting. Men det kanske inte är lika svårt att hålla tyst om.
    Men börjar fundera på om jag ska fråga dem om det är något bröllop på G!?
    Skulle kännas skittrist om det ligger allt för tätt inpå vårt iaf!

    Hoppas ni reder ut det! Jag tycker absolut ine att du överreagerar!!! Inte när det ligger så tätt inpå iaf!
    Hade kännts lite lugnare tror jag om det legat en bit ifrån ert datum..

  • Annim

    Alva; Inte tycker om barn?!?
    Vad är det för männska!?

    Jag kan förstå att alla inte gillar barn, eller vill ha barn.
    Men kalla dem äckliga! Nää, du får nog oxå ta ett snack med din tärna!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.