• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

En gång arab - alltid arab! Så när jag väl ger mig ut på marknaden efter häst igen, ja då är det inget snack om saken om vad det blir för ras.

• Anja 19 juli 2008

Goddag alla bröllops/hästtokiga blivande brudar och fruar

Idag är det en vecka sedan jag började med GI och mina resultat ser ut som följer

vikten -1,6 kg (hade hoppats på mer men skylle på att jag har mens vilket gör mig lite vätskefylld

midja -2 cm

rumpa -3 cm

bröst +-0 cm

Har ju vägt mig varje morgon och i genomsnitt har jag gått ner 0,2 kg per dygn, rätt så häftigt att se faktiskt.

Har ju börjat röra mig mkt mer oxå coh anstränga kroppen så enligt min supervåg så har jag även ökat min muskelmassa med 0,4% så det är ju gött

Känner mig verkligen på G. Hoppas att jag inspirera någon som är där jag var för ett par veckor sen! Det är inte speciellt svårt med GI måste jag säga. Det svåra är väl att de första veckorna när man inte äter kolhydrater ALLS, att variera sig. Det blir mycket ägg och mkt blomkål och mkt kött lixom, haha...

Men det går att äta jättegott!

Ååååh om denna trend med 0,2 kg fortsätter... Tänk, då skulle jag om två månader väga 11,2 kg mindre än idag!!! Fattar ni!!!

Då skulle jag få lov att prova brudklänningar redan i februari!!! (vilket är mitt mål, haha)...

Köpte en topp, jättefin på kappahl i förrgår, som jag ska ha när sambons chef bjuder ut oss på middag den 8 dec och den satt jättefint (behövde bara hålla in magen LITE, wow )...

Åh så skönt detta känns...

Nu ska jag snart gå ohc möta en gammal klasskompis som ska hjälpa mig att ta tag i ett arbete som släpat efter mig sen vi tog examen, dryyyyygt. Sedan ska jag packa lite mer böcker, suck vilken tid det tar att packa ihop ett helt hem.

Vi ses ikväll hoppas jag

kramar

Anja

• Pumpkin
    Anja: Härligt att resultaten kommer så fort för dig! Håller tummarna för att det fortsätter så och att du fortsätter trivas med GI
  • Pumpkin

Men ååh så tråkigt det är när ingen är här!

• Pumpkin

Nu har jag fått mitt första "Tjänsten är redan tillsatt"-mail Jäkla internrekryteringar!

• Pumpkin

Alltså inte första nånsin, utan första gången för den här "söka-jobb-perioden".

• Bellanote

pumpkin är det inte utsält till globen?? har en gammal kompis som vart "upptäckt" på den horse showen.. så nu är hon modell..
    jag har emd alltid velat gå på den men har alltid bort så långt bort..

• Pärlplattan

Pumpkin - Kör hårt!! Hoppas det blir något jobb! Och tycker att ni ska kunna krypa in i Globen en vända också, det vore ju jätteroligt, om det nu finns biljetter..

Jag fick idag ett mail från mitt gamla jobb - det var roligt och jag blir glad över att höra att de saknar mig! Det känns ju iaf bra (om man i framtiden behöver någon som referens t.ex). Så har jag varit hos min kurator och pratat. Lagom roligt, men för att komma någonstans antar jag att man måste börja någonstans. Man får lite press på sig också, så det kan ju vara bra. Ska bl.a ringa till en på ABF som har någon sysselsättningsgrej för sjukskrivna så får jag väl se då vad som kan finnas. Annars är det ju dags för julpyssel snart (jag hittade en spännande pappersaffär i Washington sista dagen). Dessutom har jag kommit på att kanske det är lika bra att jag skickar korten/savethedate/vihargiftoss som julkort. Alltså, nu när det ändå är dags. Tycker inte ni? :-P

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.