• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Jajaha, NU går det minsann bra att skriva, när en annan har suttit här hela dagen alldeles ensam Snitte: Det måste ju vara bäst om du pratar med dem, du mår ju inte bra av att hålla allting inom dig. Men som Annim sa, formulera det så de förstår att du är besviken på deras bristande intresse, inte på dem som personer/vänner.

    Annim: Det var faktiskt inte så svårt att övertala honom. Förklarade bara att det inte var så mycket hoppning (hans reaktion var nämligen "Ja men jag är inte så mkt för hoppande havremoppar") utan mer show, så då tyckte han att det var OK. Plus att vi ju får göra nånting tillsammans annat än att sitta hemma i soffan

  • Annim

    Pumpkin;Du har helt enkelt bra/bättre övertalningsförmåga än jag!

  • Snitte- 5/7-2008

    Hihi har ju inte kommit till en dator förrens nu...

    Ja, jag kanske borde formulera något smart att säga till dem och som ni båda säger att koncentrera mig på att jag önskat att de visat mer intresse och inte klaga på dem som personer...

    Pumpkin: precis, gött att komm ifrån soffan och verkligen GÖRA något tillsammans! Tror ni kommer ha supertrevligt!!

  • Annim

    Jag har försökt hinta min sambo(män kopplar ju inte så snabbt alltid ) att jag skulle kunna tänka mig gå på Joe Laberos show!
    Joe Labero kommer till Linköping den 2 Mars och jag fyller den 1 mars. Biljetterna släpptes nyligen!
    Perfekt present, eller hur? Bjuda mig på den showen!

    Istället för att han ska komma hem med något elände som ett par snygga (i hans smak) stringtrosor som skaver som tandtråd mellan skinkerna! O en Bh i spets som orsakar en ohygglig klåda!

    Hoppas han har greppat mina hintar!

  • Annim

    Nu är det visst dags att återgå till vardagen igen! Barnen river stället här!
    Vi höres!

  • Alvaereva

    snitte:
    tråkigt med dina tärnor att dom inte kan hålla sams.. jag tycker också att du borde säga åt dom att du är besviken!

    jag är besviken på en av mina tärnor också.. känns inte bra att ha henne längre då hon HATAR barn. alltså på det viset att hon tycker att barn faktiskt är äckliga varelser!! innan har jag inte brytt mej så mycket men nu när jag har en egen lillskrutta (som är så fin...) så känns det konstigt att ha en tärna som tycker att 1/3 av min familj är avskyvärd...

  • Pumpkin

    Jaha, nu har jag blivit en sån där brud som jag hoppades att jag inte skulle bli. Har precis fått veta att ett kompispar (på Lasses "sida") ska gifta sig den 14 juni, dvs TRE veckor innan VÅR dag, som vi planerat i 2,5 år! Alla våra vänner kommer att vara där och sen ska de på vårt bröllop tre veckor senare liksom, känns inte så himla speciellt. De hävdar tydligen att de inte visste när vi skulle gifta oss, men jag VET att vi har berättat vi ska gifta oss i juli 2008 och ändå måste de liksom "smyga" sig in där innan.

    Åh, jag vill ju naturligtvis vara glad för deras skull, och det är jag ju, men just nu känns det inte roligt alls

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.