• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Annim

    Pumpkin;Morötter knaprar jag på ibland som mellanmål.
    Det mättar bra tycker jag!
    Men inte varje dag för det känns lite träigt då!

    Vad bra att du sms:at Ina från oss alla!
    Gulligt av dig!

  • Pumpkin

    Huuh, morötter!? Nej, ska jag äta morötter så ska de vara varma (kokta/stekta/ugnsbakade)! Jag är kräsen

    Ja, jag tyckte det var på sin plats eftersom jag är den som sitter på resurserna här (dvs numret)

  • Mitziemoe

    Hellu tjejer!

    Oj här har det hänt mkt! Mitt internet har kronglat ett tag nu så har inte hunnit uppdatera mig så mkt... Lagom till att man har lyckats logga in så brakar det ihop..*ler*

    Hoppas att det e bra med alla!

  • Hedebris

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-20 11:26:39 följande:


    Åååh, glass!Ärligt talat så borde "Vård av sjuk sambo/flickvän/fru" införas
    det tycker jag också. iaf av gravid,magsjuk, ynklig sambo :)
  • Anja 19 juli 2008

    Hello och godmorgon

    Har inte läst något av det ni har skrivit men jag ska snart, så fort jag har fixat lite mat...

    Nu har vi kommit hem ifrån slutbesiktningen på radhuset och nya BILDER finns för den som är intresserad/nyfiken på:

    www.anjasvillha.blogg.se



    Åååååhhhhhhhhh bara 12 dagar kvar tills vi flyttar... Iiiiiihhhh....

  • Pumpkin
    Mitziemoe: Så dumt! Men välkommen tillbaka Hedebris: Ja, minst! Anja: Ser jättefint ut! Hur många kvadratmeter är det? Ska ni alltså ha det som egentligen är allrum uppe som sovrum? Förstod jag det rätt då?
  • Mitziemoe

    mm.. hoppas verkligen att det slutar strula nu..*ler* vill ju inte missa nåt..*hehe*

  • Anja 19 juli 2008

    Mitziemoe

    Tack

    Ja vi ska ha det så eftersom vi inte bryr oss om ifall vi inte har en dörr in till vårt sovrum så att säga. Barnen sover i sina rum med stängda dörrar ju

    Så vi resonerade som så att utan den vägg som skulle suttit där egentligen, som vi valde bort, så får vi ett mkt större rum, det blir en öppnare övervåning och vi har plats för mer. Det är ju ändå ingen som ska upp och vara på vår övervåning och har man gäster eller så så fixar man ju ändå iordning.

    Det är en radhusfyra på 95 kvadrat. Inte stort men grymt välanvända ytor, älskar planlösningen.



    Vi bor nu i en trea på 80 kvm med tre barn som alla delar rum (ingen hit ) i ett gammalt hus byggt 1970, så det känns helt underbart att få flytta in i ett helt sprillans nytt hus som inte luktar konstigt av gamla hyresgäster etc, moooaaahahahaha jag är sååå överkänslig i luktsinnet tyvärr

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.