• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Har inte hört något mer efter smset imorse, men de mår säkert bra. Hon verkade väldigt exalterad i alla fall

  • Snitte- 5/7-2008

    haha, nu fick jag reda på fortare att de blitt föräldrar än vad jag fick när Magnus bror fick barn.,.. haha de var gör slöa på att berätta...

    Anja: KUL; snaaaaart får ni flytta in!! Har ni packat klart?

    Svärmor ringde nyss, hon har hittat ett hus på vår parallellgata så jag ska dit och kika nu snart när jag går ut med vovvan, sen blir det möte och sen BEBISsnos :)

  • Annim

    Wow! Ett STOOOOORT MEGAGRATTIS!
    Till de säkert lyckliga och stolta föräldrarna till Lilly Elise!
    Grattis Ina och Adam, njuuuut nu av er underbara dotter!

    Här håller vi på och rensar gubben och jag!
    Jisses vad skräp en har samlat på sig! Så idag blir det ett par rundor till soptippen och ett besök på någon av våra secod hand buriker för att lämna in lite kläder och leksaker som inte andvänds av oss längre!
    Jobbigt är det men så skönt när man fått undan lite skräp!

    Snitte;Så ni håller på och kollar efter hus lr?

    Apropå hus hur går det för dig ANNEILUND?

    Anja;Vad duktig du är! Bra att du tagit nya tag igen och går vidare nu med att anstrnger dig på nytt!
    Jag hoppas verkligen att det kommer visa fina resultat nu när du är så duktig! Go girl!

  • Pumpkin

    Jag själv är hungrigare än hungrigast, min nya vana att äta frukost på morgonen gör att magen förväntar sig mat med jämna mellanrum och då hinner jag bli SVINhungrig innan lunch!

    Förresten skickade jag ett sms från oss alla till Ina, Adam och bebisen vid 9-tiden

  • Snitte- 5/7-2008

    Hello!

    njej huset är till min svärmor själv... hon vill flytta till vårt område...

    Annim: åh jag borde också fara runt med en massa kläder, har 3 stora säckar packade med kläder och lika mycket med dukar och gardiner som ska bort... men det blir en annan dag...

    pumpkin: tråkigt att du är hungrig... kan du itne ha frukt eller något med på jobbet att ha emellan målen. Själv ska jag kila och äta frukost nu... är lite seg idag melllan alla samtal...

  • Pumpkin
    Snitte: Problemet är att jag blir hungrigare av frukt - speciellt äpplen och andra syrliga frukter. Banan funkar ett litet tag och en sån har jag redan ätit nu på morgonen
  • Hedebris

    själv är jag magsjuk och har sprungit fram och tillbaka till toaletten sen tre inatt. nu när jag äntligen var sugen på frukost var den slut. så pojkvännen fick åka och köpa.

    ps: han är inte hemma för sjuk flickvän, utan lillan har 40 graders feber med. just nu är de hos doktern och handlar på vägen hem.

    äter en tallrik vaniljglass för att stilla min hunger

  • Pumpkin

    Åååh, glass!

    Ärligt talat så borde "Vård av sjuk sambo/flickvän/fru" införas

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.