• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

    jaaaa jag vill se klänningen

    och duuu, det där m klippboken, fniss fniss fniss fniss... får mig att tänka på ett avsnitt i greys anatomy *asg* ojojoj sååå kul och andra amerikanska filmer för den delen, just det där m den enorma pärmen m bilder och bordsplacering och ALLT som är till bröllopet! Wow Anne du är ju helSERIÖS!!!

    jag har oxå lekt m tanken på en sån där pärm... Kanske man borde göra en. Vore ju SÅÅÅÅÅ kul att ha senare!!!

    Självklart blir det skorpa och vatten. Fullkornsskorpa alltså!

  • Anja 19 juli 2008

    hojta när du lagt in bilden... jag kunde inte ens se något galleri att klicka på nu när jag kollade så glöm inte att aktivera det

    väntar hialöst...

  • Pärlplattan

    Nu har min svägerska löst svettproblemet - Jag har sköldkörtel-problem. Säger hon. Då har man också svårt att bli gravid (vi har ju knappt försökt, förutom nu då när vi fick se ägget på bild). Positiva klubben liksom... Allt man kan få, får jag. Så är det, så nu tror jag snarare på det. Lika bra att sätta upp sig på adoptionslistan.

  • Anja 19 juli 2008

    Pärlplattan

    jaaaaa det måste vara så... Självklart är det sköldkörteln!!! Att du inte fattade det direkt.

    Jag kan informera om att jag var varm som en bakugn och svettades ENORMT mkt när jag var gravid, fast inte i början av graviditeterna men sen. Däremot har jag inte svettats en droppe under förlossningarna. Är inte DET konstigt!

    På alla bilder av mammor som fött barn så är dom helt svettiga i håret osv. Jag har inte alls svettats då... Skumt!!!

    men har man massor av vätska i kroppen så är det ju inte konstigt om man svettas.

    Hormonella saker gör att jag svettas. När jag ska ha mens och UNDER mensen så svettas jag oxå mkt mer än vanligt. Japp, ska vi vara personliga så ska vi

  • Snitte- 5/7-2008

    Pärplattan: Du ska se att du blir gravid snart.. hur länge har ni varit utan preventivmedel nu?

    englali: åh vad kul att de är ett par, er tärna och bestman, praktiskt!
    mina tärnor lyser tyvär igen med sin frånvaro... får man ångra sig ang tärnval???

    bestman ska ju bli pappa så han kommer nog ha fullt upp med annat... men han har vi iallafall mer kontakt med

  • Anja 19 juli 2008

    Nu har jag räknat på mat/serveringspersonal/glas/porslin/linne till vårt bröllop. Jag fick nyligen reda på att de ändrat alla priser där vi ska vara och att de numer tar betalt för porslin och serveringspersonal...

    jag blev helt galen för jag insåg att bara serveringspersonalen kommer att kosta 10.000.

    men sedan såg jag att de ändrat själva kuvertpriset (endast maten alltså) så att det vi tidigare tänkt kostade 100 kr mindre per person...

    Det slutade alltså med att det ändå inte blir många tusenlappar mer vi får betala...

    Jag har inte vågat räkna efter förrän nu. Blev ju helt knäckt av beskedet, men NU jä..lar ska jag snart kontakta restaurangen och få en offert...

    vet ju att många av er redan gjort det men eftersom jag bokat en borg här i stan, och denna restaurang ÄR den enda som levererar dit så blir den ju bokad i och med att man bokar själva salarna!!

    därför behöver man inte kontakta dem förrän det börjar närma sig lixom... vill ju ha lite olika prisförslag och sånt!

  • Anja 19 juli 2008

    hade helt glömt att maila kvinnan från Lilly i Köpenhamn. Ska ju ev boka tid där sedan för provning och sånt... kan bli ett härligt äventyr i köpenhamn med väninnorna eller bara mina toastmadames eller så...

    Iallafall så ska jag ju ha den nya katalogen hemskickad, för det lovade dom att fixa åt mig, trots att man ej kunde välja att få den skickad till Sverige, via deras hemsida...

    Så snart kan jag ÄNTLIGEN få frossa i bilder på vackra lillyklänningar...

    deras nya kollektion är väl den som ligger ute nu på hemsidan!?

    jag tyckte inte där var så mkt nytt faktiskt? Har jag fel?

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.