• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pärlplattan

    Alva - Nej, om jag nu är det, så visste jag inte det heller... Mest är det en misstanke, hade dock mens en dag sen, ganska lite/kort period men det är inte något som inte kan passera som ovanligt. Sen var det det här med svullna fötter, fingrar, mage osv. Tänkte att det kanske ändå vore bättre att testa, då slipper jag ju fundera... Fast det är liksom mysigt att gå omkring och misstänka, för då blir ju inte motsatsen bevisad iaf!

    Pumpkin - jag är imponerad själv. Förmodligen ska jag se det som att jag hängt lite väl mycket i den här tråden kanske... :-P

  • Pumpkin

    Äntligen är klar med en ansökan och mitt CV! Tror jag i alla fall
    Pärlplattan
    : Haha, antagligen
    Ska man hålla tummarna för att det bor nånting i din mage då?

  • Hedebris

    pärlplattan- säg till om du vill köpa ett grav.test eller två, köpte 20st när vi skulle bli gravida.. men blev gravid på andra försöket....

  • Snitte- 5/7-2008

    Hello girls!

    pärplattan: åh vad mysigt och gå runt och känna efter... kanske... kanske inte... kanske...

    Annielund: welcome back!

    Hedebris: gött att ni sparat ikapp lite!! önskar vi också hade det.. vi har en strikt sparbudget på 5000/månaden.

    Anja: hoppas hoppas du hittar något bra snart. det som hedebris skrev lät välla kanon!!

  • Englali

    Hello girls!!

    Pumpkin: Kommer du ihåg att vi diskuterade buketter häromdagen, du skulle visa mig någon med pioner i. Har du lust att lägga upp en bild någon stans?
    Bättre med dig idag?
    Själv var jag uppe till sex i morse och diskuterade med min sambo och stortjöt hela tiden, men åh... så skönt det var. Dagen idag har varit helt underbar och han med, så det var nog vad som behövdes.

  • Hedebris

    Snitte : men i största möjliga mån ska vi försöka spara 5000 i mån ändå... gör ju inget om det blir lite över med tanke på bebisen som komma skall

  • Englali

    Vad duktiga ni är med era strikta budgetar
    Vi ska också försöka spara en 5000 i månaden nu ungefär, plus alla Andreas jobb på nattklubbarna, de räknas alltid utanför våra inkomster så allt sådant är extra extra, för dem jobben vet vi aldrig exakt hur många det kan bli per månad.
    Nu bli det lite lättare att spara 5000/månad när jag går upp i lön också.

  • Snitte- 5/7-2008

    hedebris: nej det är klart... lite extra pengar gör ju inget... När var det bebisen skulle komma?
    Själv ska jag ju bli faster IMORGON som planen är... så det kan ju ske närsomhelst... det pirrar i magen så fort telefonen ringer..

    Englali... Åh vad skönt att ni kunde prata ut... ingen kul att du var ledsen men skönt att det känns bättre idag iallfall!!

  • Hedebris

    jag får ju bara 2000kr i månaden (csn) så det blir lite tufft vissa månader..

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.