• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Englali

    God kväll tjejer!

    Pumpkin: Jasså, Lasse är oxå en liten peaknörd Både jag och Andreas är väl lite för märkesfixerade kanske... men men, så är det. Även i design och prylar är jag lite tokig i att det ska vara en "viss" designer eller formgivare. Skittöntigt egentligen, men det är mitt stora intresse. Färg, form, design... i like!

    Snitte: Tja.. säger som Pumpkin vad det gäller uppmärksamheten, njut, så länge det inte skadar någon/något.

    Roligt att du skrev om det just igår... idag har jag nämligen haft mig en liten "fling" på jobbet *asg* Inte så allvarligt, men Mr.gorgeous med utstråling till tusen kommer in som kund. Se men inte röra, men attans så snygg han var! *s*
    Så måste väl även en blivand fru få reagera??

  • Snitte- 5/7-2008

    hahaha englali: JA det får man! hihi okey jag ska njuta av uppmärksamheten... tack tjejer! har en väninna som lätt blir lite svartsjuk så så fort någon tittar åt mitt håll skriker hon "hon ska gifta sig till sommaren!"... bara eah?? pinsamt för alla jue..

    Pärplattan gött att tandläkarbesöket gick bra... efter varje måltid??? nja det lät ju lite mycket... en gång om dagen kanske...??

    Julklapp... hmn... vet inte riktigt vad jag har tänkt... vi ska oxå spara till bröllopet men något... tja en massage eller något kanske... förra året fick han en taimassage... den tyckte han om... vet inte för fundera ett tag till

    Nu har vi iallfall bokat hotell i stockolm för nästa helg... GÖTT! så nu ska här shoppas till inbjudningskorten!

    ojojoj vad klockan är mycket.. har varit på halloween fest och sedan haft en mysig kväll med sambon,, är nog dags att krypa till kojs snart...
    Godnatt tjejer!!

  • Pärlplattan

    Snitte - En gång om dag verkar ju mer normalt. Men det ska vara efter varje måltid. Jag märker dock att jag måste göra det, annars gör det svinont, men det är ju lite jobbigt..
    Å härligt med helgen! Hoppas du hittar mkt roligt!!

  • Pumpkin

    Jag är hos mina föräldrar på middag, blir kvar här ikväll. Fast humöret är inte på topp, så det hade varit ganska skönt att vara hemma... Men å andra sidan så får jag gosa lite med min ögonsten Emilia

  • Snitte- 5/7-2008

    Hello girls!!

    Pärlplattan, töligt... men måste man så måste man...

    Pumpkin: varför är inte humöret på topp idag?

    Idag har jag börjat sticka på en bebisfilt ljusblått och ljusrosa och vitt... vad tror ni om det?
    Jag kan egentligen inte sticka, men jag ville göra något till barnet... hehe... vi får välla se hur det blir

  • Englali

    Pumpkin: Lider med dig... vad är det som får dig att må så då?
    Själv är humöret kasst idag. Har nyss tjutit för typ tredje gången idag Jag mår inge bra idag, fan... (förlåt) det här är så INTE jag att må såhär. Jag är ju den där spralliga, glada toktjejen

  • Pumpkin
    Englali & Snitte: Vet inte riktigt vad det beror på... Eller ja, jag är ju helt slut psykiskt sett efter den här veckan, så det är väl kanske inte så konstigt. Så det är väl det och jobbstressen helt enkelt.

    Englali: Har det hänt något speciellt?

    Snitte: Låter ju toppenfint Jag köpte ett fleecetyg i rosa, blått och vitt när vi skulle få hem Isadora och då passade jag på att köpa lite extra för att göra en bebisfilt till lillkusinen (som senare visade sig vara Emilia), men det blev aldrig av...
  • Snitte- 5/7-2008

    Englali och pumpkin: tråkigt att ni inte mår bra...
    Hoppas hoppas att det vänder snart!

    Nej det är ju svårt att komma igång... Jag hoppas verkligen att jag blir klar med filten... Men vi får se...

    Nu sitter jag på jobbet igen,,, det känns som om alla är ute på halloween firande.. vad gör ni ikväll tjejer?

  • Alvaereva

    snitte:
    jag sitter hemma själv. adam är på krogen. hmpf.
    men å andra sidan, det är rätt skönt med en liten egen ensam stund också. vi var på bio förut och såg elisabeth. jääättebra film! jag älskar kostymdramer, stora vackra klänningar, mmm!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.