• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Mitziemoe

    Usch jag har ingen aning om vad jag ska ge min M2b i julklapp... har ingen aning om vad jag ska ge nån...*ler*

  • Hedebris

    pumpkin- ja, precis, det stämmer.
    vi tänkte bjuda på dricka till maten men sen ha betalbar, detta gör att de kan bestämma själv när de vill dricka. vissa kanske bara vill dricka en cider till maten. och sparar biljetterna till sen och "slipper" köpa i baren. medans andra kommer slurpa glas efter glas till middagen..

  • Pumpkin

    Men hallå, nu är det ju faktiskt skamligt lugnt härinne! Annim: Det är inte ett dugg kul när ens sambo går omkring och tjurar, I know. Men vad gör man liksom? Fundersam

  • Pärlplattan

    Jag slapp!!!! Han var nästan helt säker (?) på att det bara var mat som gosat in sig i tandköttet så det blev inflammerat. Billigt blev det ju, tacksamt! Så sen fick jag ju shoppa lite mer papper och prylar - så det blir ordning på korten, någon gång.

  • Pärlplattan

    Va f-n!?!? Det gör ju skitont att behöva sitta och gnida med tandtråd efter varje måltid - tror ni verkligen att det kommer bli mindre inflammerat om man ska in och gnida efter varje måltid?

  • Sataya
    Englali skrev 2007-11-01 18:11:45 följande:
    Sataya: Du har flyt hör jag, klart man ska dra lite nytta av släkt och vänner!Gör ju jag med. *Är ju själv firsör (endel inom make up) så någon av kollegorna ska göra det, kan bara inte bestämma mig för vilken av dem....* En släkting driver ett bolag som filmar/redigerar fester, högtidsdagar osv. Riktigt proffsigt! Så han kommer förmodligen att filma hela bröllopet och redigera allt, ta ut foton göra somen redigerad musikvideo av vigseln osv. för ynka 1500 spänn!!*lokalen har mina föräldrar ordnat genom bekanta på något vis så för tre dygn fick vi den för 1200:- Vi har nog också lite tur.... + mkt snälla föräldrar Hur går eran planering annars? Vad ska ni ha för trycksaker och så?
    haha då har ju du mer tur:)
    jag har bokat min gamla fotolärare dock tar hon 3500.. lokalen var billig iaf 1000kr för typ tredygn...
    sedan hmm ja, typ alla värdar och min m2b är lärare i olika ämnen så de kan ju ta material från skolorna som vi kan använda när vi gör alla inbjudningar osv...
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.