• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

    Englali

    jaaaa han hade verkligen engagerat sig och varit runt typ ÖVERALLT, stackarn. Han känner ju heller inte till smyckena så väl *asg* så han var ju helt bortkommen. Namnen som jag hade på berlockerna var dessutom från pandorashops hemsida och verkade inte alls stämma med namnen de hade i butik. Skumt!!!

    Men jag var ju skittjurig för han gav mig buketten när han kom hem på eftermiddagen. Ååååhhh så fin tyckte jag och blev superglad, älskar blommor! Men sen åt vi middag (min väninna var ju här oxå) Hon och jag drack lite vin och pratade massor, DAniel oxå och sen skulle vi natta barnen. Jag o väninnan satt ohc pratade i v-rummet där Daniel oxå befann sig (spelade dator OCH pratade m oss )

    Inte förrän vid 22.30 typ, när han skulle lägga sig så kom han med kortet, där det stod typ "Detta kort ska föreställa en berlock, tyvärr fanns inte rätt sådan i någon butik, Grattis love"



    Så jag är helnöjd...

    Det är dessa berlocker jag vill ha, det är pandora. Jag är helt såld på dessa smycken www.pandorashop.se

    www.anjasvillha.blogg.se (dessa två är det)

  • Mitziemoe
    Pumpkin

    Hur härligt var det på en skala???? Jag e så avundsjuk...*hehe*
  • Anja 19 juli 2008

    Härligt pumpkin

    Det känns såååå ljuvligt när man är helt rengjord och fräsch! Mmmmmm...

    Själv stod jag precis framför spegeln och klämde pormaskar. Suck... Såååå trist. Har precis haft mens. Hyn är INTE vad den borde vara om man säger så

  • Pumpkin

    Ja, nog känner jag mig ren alltid! Och huden är så slät och fin, och jag har lärt mig massa nyttiga saker

  • Snitte- 5/7-2008

    Synd att han inte gav dig kortet direkt då.. får kika på länkarna sen... denna datorn har redan hängt sig tre grr ikväll. *suck*

    Pumpkin: berätta berätta!!

  • Pumpkin

    Tja, jag fick lära mig varför (eller ja, en möjlig anledning) jag har problem med "knottror" runt käken/hakan - det beror tydligen på att jag biter ihop käkarna väldigt mycket vilket irriterar huden. Jag har lärt mig att min hy är otroligt torr fast den stundtals känns fet, jag har lärt mig att ACO's ansiktsscrub är skit... Ja, det är väl vad jag kan komma på nu.

    Det var så otroligt skönt att få sätta sig i den där stolen, bli inlindad i massa täcken, filtar och handdukar och sen bara slappna av till skön musik medans hon tvättade, peelade, fuktade, klämde, plockade ögonbryn, masserade och la mask. Mmm...

    Men nu måste jag duscha, har tvål och krämer i håret

  • Pärlplattan

    Anja - Jag vet, det är verkligen hemskt! Jag hoppas verkligen att min syster har trådlöst i sin lgh, så jag kan hålla er och mig själv (framförallt) uppdaterad här. Grattis i efterskott, förresten!!!

    Pumpkin - Jag hejar på dig! Hoppas du får till en ansökan, eller, flera.. Jag drömde en dröm häromdagen om att jag skulle jobba. Efter att ha lyssnat av min telefonsvarare och en från jobbet ringt. Riktigt grym ångest. Det känns tråkigt att det ska vara så. Jag vill ju egentligen jobba, men förutsättningarna nu är verkligen inte i fas med viljan. Tyvärr.

    Nu har jag gjort ett nytt kort. (Vem blev överraskad av det - egentligen..?) Det blir bra. Nu får temat bli brunt,guld och rosa. Blir bra med just det rosa - och faktiskt ganska ljus rosa. Hittade den där Allt om Bröllopsfesten. Har ni läst den, så vet ni vad vi ska ha för tårta.. Ungefär. Fast utan rosetter. Tror jag.

    Vansinnigt mycket barnprat - vi var och kollade på Barnens hus häromdagen. Och på barnvagnar. Jag funderade ett tag på att helt enkelt köpa en vagn och hoppas på det bästa, och gå omkring med vagnen så länge. Får väl njuta av era berättelser här och stilla min längtan ett tag till.

  • Pärlplattan

    Pumpkin - Är det sant?? Med knottrorna menar jag? Vad intressant! Jag har massor av såna... Jag biter också ihop väldigt väldigt mycket. Hm. Där ser man.

    En annan fråga kom jag på - hur är det med tandlagningar. Jag var ju och fixade till en tand för en månad sen, fick en tillfällig lagning som skulle vara där i sådär 6 månader och nu är det INTE en hel lagning längre. Ska jag betala 900 kronor/månaden fram till det gått ett halvår så känns det ju inte helt rimligt. Kan man få en ny lagning som de betalar?? De borde ju vara som en reklamation, tycker jag.

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.