• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

    Sedan när det kommer till festprogrammen... Jag mottager gärna ALLA tips, för jag är helt ute och reser när det gäller festprogrammen!

    vet inte alls vad ett sådant ska innehålla.

    Är det ni som ska göra era eller är det era toastmasters/madames? Jag vill HEMSKT gärna överlåta en hel del av festprogrammet t mina toastmadames för jag känner att jag inte har ork eller tid att fixa med just dessa själv + att jag vill att någon annan håller i själva festen och att mycket av det ska vara en överraskning för mig. Jag vill lixom inte veta nåt!

  • Anja 19 juli 2008

    Nu måste jag rycka upp mig och sätta igång och fixa här. Vägrar fylla år i denna svinstia *asg*

  • Mitziemoe
    Anja 19 juli 2008 skrev 2007-10-30 15:10:47 följande:
    Nu måste jag rycka upp mig och sätta igång och fixa här. Vägrar fylla år i denna svinstia *asg*
    Fyller du år idag?
  • Snitte- 5/7-2008

    Hej
    Oooooj ANJA: vilken historia, jag hade aaaaldrig orkat! Gud vad hemskt att han flydde till andra när det började bli lite seriöst... och när ni hade barn oxå! nä... *ledsen för din skull* SKÖNT att det är ÖVER!!

    hihi att det skulle behövas en marinsoldat för att Daniel skulle fatta att han inte ville mista dig *fniss* Det låter jju faktiskt liiiite romantiskt oxå även om det måste varit ett H*lvete att leva i!

    och roligt med resan för att få till en liten Alice hihihi

    Pumpkin: Idag åker de hem va? skönt att få rå om sitt hem själv ett tag... hoppas bara du och Lasse kommer överens nu efter de har farit oxå.. Hur är dag 2 på jobbet efter mördarbeskedet?

  • Pumpkin
    Anja: Menyerna kommer vi nog ha i festprogrammen - som våra toastmasters kommer göra större delen av. Vi kommer endast skriva ihop gästpresentationen och göra designen, sen får de göra resten. Roligt med lite överraskningar ju Mitziemoe: Hehe, övertygande
  • Pumpkin
    Snitte: Yes, nu är mitt hem MITT igen Vi firar med en joggingtur och thaimat
    Det känns inte ett dugg upplyftande att behöva gå hit 5 dagar i veckan i 6 veckor till, känns fortfarande som att folk tittar lite konstigt på mig - jag står liksom ännu mer utanför nu på något sätt. Men, jag försöker se positiva saker, som att jag (förhoppningsvis) slipper åka buss, pendel och tvärbana varje dag snart, att jag bara har ett hektiskt månadsslut kvar här och att jag förhoppningsvis får kollegor på nästa arbetsplats. Eller alltså, jag har ju kollegor här men jag får ju inte ta raster med dem och så, förutom lunchen. Så man är lite ensam.

    Jobbigast är nog att känna kniven mot strupen - jag MÅSTE få tag i ett nytt jobb!
  • Snitte- 5/7-2008

    åh vilken bra idé att överlämna lite till toastmadame osv.. jag har ju nästan gjort klart vårt festprogram... inte skrivit klart om alla gästerna ännu.. men man kankse skulle överlämna till henne och låta henne fylla i lite :)

  • Snitte- 5/7-2008

    Pumpkin: mmm.. det där med att hitta ett nytt jobb är ju tyvär inte så himla lätt med jag håller ögonen öppna jag med åt dig vettu!!
    Usch vad tråkigt att inte få ta raster med de andra, hoppas du hittar ett jobb där alla är trevlig och roliga och umgås med +att du får rasta med dem

  • Pumpkin

    Ja, jag hoppas på ett jobb där man är respekterad och får jobba både självständigt men ändå vara en del av "alla andra". Måste skriva lite kickass-ansökningar ikväll, VILL in på Scania!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.