• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin
    Hedebris: Ja, inte är det kul inte...

    Englali: Tror kanske att vi slipper utbrottet imorgon, kanske. Vi är vänner just nu i alla fall.
  • Englali

    Vad jobbigt det är med alla svärföräldrar, syskon och andra familjemedlemmar. Strul överallt tycker jag! Även här ibland som ni vet...

    Pumpkin: Bra, försök fortsätta med det. Men jag tycker ändå du ska låta honom veta att du är besviken på honom och att han inte bara kan köra över dig så.

    Hedebris: Vad har hänt med din sambos bror då? Om man får fråga...

  • Englali

    Vad jobbigt det är med alla svärföräldrar, syskon och andra familjemedlemmar. Strul överallt tycker jag! Även här ibland som ni vet...

    Pumpkin: Bra, försök fortsätta med det. Men jag tycker ändå du ska låta honom veta att du är besviken på honom och att han inte bara kan köra över dig så.

    Hedebris: Vad har hänt med din sambos bror då? Om man får fråga...

  • Pumpkin
    Englali: Jodå, jag har talat om att jag känner mig överkörd, både av honom och hans föräldrar och allt det andra. Så han vet i alla fall, sen får vi se om han förstår också
  • Englali

    Pumpkin: Precis... det är ju inte alltid säkert. Min förstår inte allt kan jag då lova er!!
    Blev lite besviken idag faktiskt... Har fått så mkt blommor o presenter o dylikt av allt och alla så jag tänkta att min sambo kanske ha något med sig hem ikväll... ngt litet bara. Inget, inte ett dugg! Inte en blomma, ett kort lr något! Vet jag kanske är skittöntig men jag blev faktiskt lite besviken....

  • Pumpkin

    Jag förstår faktiskt att du blev lite besviken, klart man blir det när man inte får något av sin älskling. Men å andra sidan, han är kille och tycker antagligen att du ska förstå hur glad och stolt han är ändå

  • Englali

    Pumpkin: Precis så är det! För hela kvällen igår tjatade han mig helt slut i huvudet om hur fantastisk jag är och att han är sååå stolt över min prestation, så visst. Men ändå... ett litet uns av besvikelse faktiskt. Töntiga jag Vet ju bara själv vad jag hade gjort om det varit tvärtom.

    Så... vad gör svärföräldrarna nu då? Är du inte lite för osocial nu när du sitter vid datorn? *ironisk*

  • Pumpkin

    Bara svärmor är kvar, och hon sitter här bredvid i soffan och kollar på EKG

  • Pumpkin

    Svärmor är verkligen SÅ mycket enklare att ha här ensam än tillsammans med svärfar

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.