• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pärlplattan

    Englali - Grattis!!!!

    Nu har jag valt rosa. Det passade bäst med guldfärgen.

    Annars är det just nu bara j-ligt kass.

  • Englali

    Pärlplattan: Tack, tack!
    Vad är det som är fel? Du skrev att allt är j-ligt kass...!?! Låter inte något vidare...

    Nu ska jag och sussa!

    Natti natti. Tänk på mig om ni skulle råka vakna till sådär 03.30... då ska jag gå upp... *ledsen*
    Så kan ni tänka på mig fram till lunch också, då är gesällprovet del. 2

    God natt!!!

  • Anja 19 juli 2008

    Tittar bara in här efter en trevlig kväll m min syrra (som just nu är och borstar tänderna medan hennes söta lilla Elsa (8,5 månad kryper omkring här på golvet hos mig ) De somnade båda här i soffan under "Monster-in-law" (så jag passade på att sätta mig vid datorn och kolla Private Practice och Greys anatomy

    Var på tjejmiddag igårkväll, jättetrevligt men var såååå trött. Hade ju jobbat 7-17.30 och gick direkt på tjejmiddagen sen och jag hade ju bara sovit knappt 3 timmar natten till igår så jag somnade nästan på bussen hem. När jag väl kom hem så har sambon suttit uppe och väntat på mig, sugen på lite myspys. Kände mig skitelak men ajg ORKADE inte och det är inte likt mig. Tror min sambo börjar bli lite ledsen. jag har jobbat sååå mkt på sistone att jag verkligen bara har stupat i säng när jag gått och lagt mig. (lagom rolig sambo haha)...

    Englali

    jag håller STENHÅRDA tummar. Du ska ju snart stiga upp

    Pärlplattan

    Vad är det som är kasst? Låter inte alls kul... Berätta om du vill. Jag hade ju en megasvacka för ett tag sen om ni minns. Skrev knappt här inne på ett låååångt tag!

    Pumpkin

    Låter härligt med god mat och bröllopssnack

  • Anja 19 juli 2008

    Ina och Hedebris

    Vilka vackra magar ni har båda två! Ni ser så nätta ut Själv såg jag nog mer ut som en valross eller en sjöko eller nåt

  • sajberpillan

    Ina: på mig funkar det super. Kittlar lite - men hjälper, så be om en!!

  • Hedebris

    haha... stackars. igår kände jag mig lite som en valross :) var på halloweenfest. var nunna. fick iaf mest uppmärksamhet på hela kvällen.

  • Pärlplattan

    Englali och Anja - Depression. Alltså, jag är sjukskriven och depressioner går ju upp och ner. Just nu är det mest ner.. Mycket svarta tankar och ångest. Frestar på. Nu ska vi åka bort några dagar, till svärisar, det är på gott och ont. Orken är ju noll, och man ska vara glad. Eller. Jag tänker att jag ska vara glad. Mkt sånt. Å så försäkringskassan. Jag ska ju åka till min syster i USA och hälsa på - hade hon bott i Kiruna hade de inte brytt sig, men eftersom jag måste åka utomlands så måste jag redovisa exakt var och exakt när och exakt vad jag ska göra. Orkar inte riktigt. Nu är ju min kurator deltidsanställd på just FK så hon har sagt att det är ok, men ändå, det känns så tungt.

    Har nu köpt en ny kortböjarmojäng, så jag tar med mina papper och lim och prylar och ska fördjupa mig i det. Hoppas att det ska gå bra. Tyvärr kommer jag ju missa flera dagar i den här tråden, men, jag får försöka ändå...

  • Snitte- 5/7-2008

    HEJ!

    Pumpkin: Hur var det med mysan och deras bröllopsplaner?
    Synd på jobbet men som sagt, ALLT har ju en mening, så detta leder dig säkert till något bättre!

    Ina: skönt att ni fick komma hem! det tickar neråt nu... snart är du mamma!!

    Englali: HUR GICK DET IDAG?? *håller tummarna* KUL att det gick bra igår iallafall!!

    I helgen har vi haft konserter med kören... och så hade vi sittning sedan mmm... middag för 700 spänn/person... (min gubbes komentar efter maten var: Kan vi inte gå och käka sen)
    Det var väldigt "fin" mat men inte så mättande...

  • Englali

    Hello girls!

    Japp, nu är man helt klar då med gesällbrev och allt! Det är sååå underbart skönt. Tack alla för era lyckönskningar och allt.
    Betygen vet jag inte exat ännu, det de kunde avslöja var att mer än hälften var MVG och jag var en av de bästa dem haft och bedömt på länge!
    Ok, lite skryt då men det är jag då f-n värd idag haha!!

    Nu har jag precis fårgat min tilltänkta tärna. Hon kom förbi här o gratulerade med blommor och allt o då bara kändes det så rätt. Hon storgrät, hon blev så rörd och sa att hon var så otroligt tacksam. Snacka om att det kändes ännu mera rätt då!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.